عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » تردد در محورهای کوهستانی گلستان با زنجیر چرخ امکان دارد


تردد در محورهای کوهستانی گلستان با زنجیر چرخ امکان دارد

 معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان با توجه به ریزش نزولات جوی در استان از صبح امروز و بویژه برف در ارتفاعات، از رانندگان و کاربران جاده ای خواست که برای تردد از محورهای کوهستانی حتما زنجیر چرخ به همراه داشته و نحوه بستن آن را نیز آموزش دیده باشند.

غلامرضا بیکی دوشنبه شب در مصاحبه با پایگاه اطلاع رسانی اداره کل گفت: بارش برف در ارتفاعات کوهستانی استان نظیر درازنو، خوش ییلاق، گلیداغ، افراتخته و اکثر محورهای کوهستانی از بعدازظهر امروز شروع شده و با وجود نمک پاشی و برفروبی راهداران اما این جاده ها لغزنده بوده و تردد بدون زنجیر چرخ در آنها امکان پذیر نیست.
وی با تاکید بر اینکه هم استانی ها از ترددهای غیرضروری بویژه در محورهای کوهستانی پرهیز کنند،اظهارداشت: شرایط جوی ناپایدار دیگری نیز از چهارشنبه وارد استان می شود.
به گفته بیکی، عصر امروز قرارگاه مرکزی زمستانه استان با حضور مدیرکل بحران استانداری استان و مدیر کل هواشناسی در محل مدیریت راههای این اداره کل جهت هماهنگی های لازم برای رویارویی با بحران های ناگهانی جوی تشکیل شد.
معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان خاطرنشان کرد: راهداران و عوامل راهداری استان هم اینک در حال برف روبی و نمک پاشی محورها هستند و مرکز مدیریت راههای استان نیز با شماره تماس 01732480019 و تلفن گویای 141 بطور شبانه روزی در خدمت کاربران جاده ای می باشد.
استان گلستان بیش از 5 هزار و 200 کیلومتر انواع راههای روستایی، فرعی، اصلی و بزرگراهی دارد که یکهزار و 750 کیلومتر آن کوهستانی است.


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .