عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » 350 متر از آسیب خوردگی های محور خوش ییلاق در شرق گلستان بهسازی شد


350 متر از آسیب خوردگی های محور خوش ییلاق در شرق گلستان بهسازی شد

 رئیس اداره نگهداری راههای اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان با بیان اینکه 350 متر از محور آزادشهر به شاهرود(خوش ییلاق) در شرق استان که بر اثر سیلاب ها و آبهای حاشیه راه در گذشته آسیب خورده بود، گفت: عملیات بهسازی و روکش آسفالت این میزان از آسیب خوردگی های محور در دی ماه جاری انجام و به بهره برداری رسید.

مظاهر محمدخانی عصر چهارشنبه در مصاحبه با پایگاه اطلاع رسانی اداره کل افزود: بهسازی و روکش آسفالت محور از محدوده زمستان یورت بعد از روستای حاجی آباد آزادشهر را در برگرفته و 400 میلیون تومان از محل اعتبارات ملی و استانی برای آن هزینه شده است.

وی با قدردانی از تلاش همکاران ستادی و شهرستانی اداره کل بویژه شهرستان آزادشهر، خاطرنشان ساختمحور خوش ییلاق یکی از محورهای ترانزیتی و بین استانی مهم گلستان است که از ابتدا تا انتهای حوزه استحفاظی راههای شهرستان آزادشهر را بطول 67 کیلومتر شامل می شود.

محمدخانی با بیان اینکه بهسازی این محور بطور مستمر همه ساله در دستور اداره کل قراردارد، گفت: در حال حاضر جهت تداوم این بهسازی ها و انجام فرآیند انتخاب پیمانکار حدود 50 میلیارد ریال برآوردهای اولیه اعتباری صورت گرفته که بعد از فصل سرما به اجرا درخواهد آمد.


 

 



نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس1
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .