عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » تفاهم نامه همکاری هلال احمر گلستان و اداره کل منابع طبیعی استان


تفاهم نامه همکاری هلال احمر گلستان و اداره کل منابع طبیعی استان

 

تفاهم نامه همکاری هلال احمر گلستان و اداره کل منابع طبیعی استان

تفاهم نامه همکاری مشترک هلال احمر گلستان و اداره کل منابع طبیعی استان با محوریت برنامه های آموزشی و ترویج فرهنگ درختکاری منعقد شد.
به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر گلستان، تفاهم نامه همکاری مشترک میان هلال احمر گلستان در حوزه جوانان و اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان با هدف افزایش همکاری مشترک در راستای ارتقای سطح مشارکت های مردمی، توجه به سرمایه های انسانی و اجتماعی در جهت حمایت از عرصه های منابع طبیعی و ترویج فرهنگ درختکاری منعقد شد.
براساس این گزارش بهره گیری از ظرفیت مشترک دو سازمان در قالب همکاری های آموزشی و ترویجی به ویژه در مواقع بروز بحران های آتش سوزی، ایجاد شرایط مناسب جهت درختکاری در فضاها و اردوگاه های آموزشی سازمان جوانان هلال احمر استان از مفاد تفاهم نامه مشترک است.
برنامه ریزی در خصوص برگزاری دوره های آموزشی با استفاده از اساتید مجرب دو سازمان در قالب کارگاه های آموزشی به‌ جوانان و داوطلبان هلال احمر و کارکنان و جنگلبانان منابع طبیعی استان به علاوه تدوین برنامه های آموزشی در خصوص حفظ و حمایت از عرصه های منابع طبیعی از جمله تعهدات مشترک در این تفاهم نامه است.
این تفاهم نامه به امضای فرهاد میقانی مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان و مهندس عبدالرحیم لطفی مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان رسید.

 



نام دستگاه ارسال کننده خبر : جمعیت هلال احمر گلستان
تأیید کننده خبر : کیانی پور
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .