عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » آزمون ادواری و جامع استانداردهای مهارتی در استان گلستان برگزار می شود

اکبرمهدوی نیا عنوان کرد؛

آزمون ادواری و جامع استانداردهای مهارتی در استان گلستان برگزار می شود

 سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان از برگزاری آزمون ادواری و جامع استانداردهای مهارتی در استان گلستان در 2 نوبت صبح و عصر خبر داد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان، اکبرمهدوی نیا افزود: سی و ششمین آزمون ادواری و اولین آزمون جامع استانداردهای مهارتی سال تحصیلی 1401-1400 به میزبانی مرکز علمی کاربردی گرگان 3، سه شنبه 21 دی ماه از ساعت 9 تا 17 در 2 نوبت صبح و عصر به صورت عملی و نظری با حضور 200 شرکت کننده برگزار می شود.

وی با اشاره به اینکه به دنبال برنامه ریزی و افزایش رشته های آزمون در ادوار بعدی هستیم، ادامه داد: طبق شیوه نامه و آیین نامه های ابلاغی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی بیش از 60 رشته مشمول آزمون می شوند اما ما در استان تنها برای چند رشته متقاضی داریم و این بحث آموزش موضوعی است که به آن تاکید زیادی داریم.

مهدوی نیا با تاکید بر اینکه مهارت لازمه ی اشتغال است و اشتغال نقش مهمی در رشد جوامع دارد، گفت: افرادی که در این آزمون ها شرکت می کنند و مدرک می گیرند، یک گام جلوتر برای نزدیک شدن به بازار کار و اشتغال می شوند.

وی افزود: ما در استان شاهد دانش آموزان ترک تحصیل یا بازمانده از تحصیل هستیم و با برنامه ریزی و هدف گذاری درست، این آزمون ها می تواند کمک شایانی به آن ها بکند و مسیر اشتغال را برای آن ها هموارتر کند.

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .