عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » روزانه 1815بارنامه جاده ای در گلستان صادر می شود


روزانه 1815بارنامه جاده ای در گلستان صادر می شود

 

رئیس اداره حمل و نقل کالا اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان گفت: در ۹ ماه گذشته ۴۹۰ هزار و ۱۷۹ بارنامه در استان صادر شده که بطور میانگین ۱۸۱۵ بارنامه در روز را شامل می شود.

 محسن یازرلو عصر چهارشنبه در مصاحبه با پایگاه اطلاع رسانی اداره کل افزود: میزان تناژ بارهای حمل شده در استان طی این مدت ۵ میلیون و ۲۱۷ هزار و ۷۰۸ تن بوده است.
به گفته وی، ۴۰ درصد بارهای جابه جا شده طی این مدت متعلق به ۱۰ کالای عمده شامل مرغ و خروس زنده،سیمان،کاه،آرد،انواع خوراک طیور،گازوئیل،کنجاله،گندم انسانی،چغندرقند و نئوپان می شود.
یازرلو ادامه داد: نهاده های دامی از مهمترین کالاهایی بوده که طی این مدت به میزان ۶۱۴ هزار و ۲۷۸ تن و طی ۲۴ هزار و ۲۶۰ بارنامه از بندر امام به همت و تلاش دست اندرکاران بخش حمل و نقل جاده ای گلستان وارد استان شده که بطور میانگین روزانه ۷۳ بارنامه را دربرگرفته است.
رئیس اداره کالای راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان خاطرنشان کرد: تمام بارهای جابه جا شده طی این مدت در استان توسط ۱۱ هزار و ۵۷۲ ناوگان و ۱۲ هزار و ۵۰۰ راننده فعال باری جابه جا شد.
به گفته یازرلو،همچنین ۶ مرکز طب کار و سلامت شغلی رانندگان در شهرهای گرگان،گنبد،آزادشهر و علی آباد فعال است که طی ۹ ماه گذشته برای ۹ هزار و ۵۴۱ راننده کارت سلامت صادر کرده اند.
 
 

نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان گلستان
تأیید کننده خبر : کیانی پور
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .