عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » تمدید 19 گواهینامه تایید صلاحیت آزمایشگاه های همکار استاندارد گلستان


تمدید 19 گواهینامه تایید صلاحیت آزمایشگاه های همکار استاندارد گلستان

تمدید 19 گواهینامه تایید صلاحیت آزمایشگاه های همکار استاندارد گلستان

 رئیس اداره تایید صلاحیت و سیستم های مدیریت کیفیت استاندارد گلستان از نظارت بر عملکرد 37 آزمایشگاه‌ همکار استاندارد در سطح استان خبر داد و گفت: طی 9 ماهه نخست سال 1400، گواهینامه تایید صلاحیت 19 آزمایشگاه همکار تمدید شد.

به گزارش روابط عمومی استاندارد گلستان،رضا نوروزی اظهار کرد: آزمایشگاه های همکار استانی، آزمایشگاه های هستند که بر اساس تایید اداره کل استاندارد استان در زمینه های آزمون ویژگی کالا یا کالیبراسیون تجهیزات اندازه گیری با استانداردهای ملی و یا سایر ضوابط تعیین شده از طرف  سازمان با این اداره کل همکاری می کنند.
وی افزود: در استان گلستان در حال حاضر 37 آزمایشگاه همکار تایید صلاحیت شده وجود دارد که در زمینه های تخصصی مانند غذایی و کشاورزی، ساختمانی و معدنی، شیمایی، کالیبراسیون، مکانیک و فلزشناسی و غیره با این اداره‌ کل همکاری ‌می‌کنند.
نوروزی ادامه داد: ..... آزمایشگاه در زمینه ساختمانی و معدنی، 6 آزمایشگاه در زمینه غذایی و کشاورزی و بیولوژی و میکروبیولوژی، 3 آزمایشگاه در زمینه برق و الکترونیک، 3 آزمایشگاه در زمینه شیمایی، 4 آزمایشگاه در زمینه بسته بندی و سلولزی، یک آزمایشگاه در زمینه کالیبراسیون، 2 آزمایشگاه در زمینه آزمون دوره ای وسایل توزین و سنجش سبک، 9 آزمایشگاه در زمینه مکانیک و فلزشناسی و نیز یک آزمایشگاه در زمینه انگ فلزات گرانبها فعالیت می کنند.
نوروزی در پایان افزود: در 9 ماهه ابتدای سال جاری 55 ارزیابی مراقبتی و تمدید گواهینامه از این آزمایشگاه ها صورت گرفته است.

نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل استاندارد گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .