عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » 337 بازرسی استاندارد از شهر بازی های گلستان در 9 ماهه سال جاری


337 بازرسی استاندارد از شهر بازی های گلستان در 9 ماهه سال جاری

337 بازرسی استاندارد از شهر بازی های گلستان در 9 ماهه سال جاری

 رئیس اداره امور آزمایشگاه های استاندارد گلستان از بازرسی 337 تجهیزات شهربازی و زمین های بازی استان و پلمب 7 تجهیز به دلیل نداشتن تاییدیه ایمنی با هدف حمایت از حقوق مصرف کنندگان در 9 ماهه سال 1400 خبر داد.

مهدیس مسیبی ضمن اعلام این خبر افزود : طی 9 ماهه گذشته تعداد 32 بازدید نیز توسط شرکت های بازرسی فنی از شهربازی های استان انجام گرفت . وی با بیان اینکه رعایت نکات ایمنی در وسایل بازی و تجهیزات پارک‌ها و شهربازی‌ها مشمول استاندارد اجباری هستند، عنوان کرد: لزوم استاندارد شامل سه مرحله ساخت، نصب و بهره‌برداری است لذا برای دریافت تاییدیه باید هر سه مرحله تحت نظارت کارشناسان استاندارد انجام شود.
مسیبی اظهار داشت: اگرچه به واسطه شیوع ویروس کرونا اکثر شهربازی های استان از ابتدای سال تعطیل بوده اند، اما تمامی شهربازی‌های استان طبق برنامه زمان‌بندی شده در طول سال توسط شرکت‌هایی که توسط سازمان ملی استاندارد تایید صلاحیت شده اند مورد بازرسی و بازدید فنی و ایمنی قرار می‌گیرند، زیرا وجود یک نقص کوچک در دستگاه ‌ها، وسایل تفریحی و بازی غیراستاندارد می‌تواند خسارات و حوادث جبران ناپذیری را برای خانواده ها به همراه داشته باشد که این مهم، ضرورت تشدید نظارت استاندارد را می طلبد.
وی در پایان تصریح کرد: هنگام استفاده از دستگاه ها و تجهیزات بازی مستقر در شهر بازی ها از وجود گواهی بازرسی استاندارد آن اطمینان حاصل کنند و هر گونه موارد تخلف را از طریق سامانه پیامکی 30001517 و شماره تلفن ۱۵۱۷ به اداره کل استاندارد استان جهت رسیدگی اطلاع رسانی کنند.


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل استاندارد گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .