عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » رقابت والیبالیست های گلستانی در هفته نوزدهم لیگ برتر مردان کشور


رقابت والیبالیست های گلستانی در هفته نوزدهم لیگ برتر مردان کشور

 تیم های پاس گرگان و شهرداری گنبد در هفته نوزدهم رقابت های لیگ برتر والیبال مردان کشور عرصه را بر رقیبان خود تنگ کردند . 

به گزارش پایگاه خبری اداره کل ورزش و جوانان استان گلستان؛ هفته نوزدهم مسابقات والیبال لیگ برتر مردان کشور یکشنبه 29 دی ماه 1400 با برگزاری چند دیدار در شهرهای مختلف دنبال شد و تیم های گلستانی حاضر دراین لیگ نیز برای رقابت با حریفان خود به میدان رفتند .
تیم پاس گرگان درسالن امام خمینی (ره ) گرگان با تیم شهداب یزد بازی کرد و موفق شد 3 بر یک برنده ازمیدان خارج شود.
در این بازی تیم پاس گرگان ست اول پیروز شد اما تیم شهداب یزد توانست ست دوم را به نفع خود به پایان رساند. در ادامه و در ست های سوم و چهارم تیم پاس گرگان با غلبه برتیم شهداب یزد ، در نهایت با نتیجه 3 بر 1 بازی را به سود خود خاتمه داد وازاین بازی خانگی خود حداکثر امتیاز را کسب نموده و با احتساب این برد و 3 امتیاز این بازی با 9 برد ، 10 باخت و مجموع 28 امتیاز جایگاه خود رادر مکان هشتم جدول 14 تیمی لیگ برتروالیبال محکم کرد .
دیگر تیم استان ، شهرداری گنبد تیم رده سومی پیکان تهران را درپیش روداشت و در شرایطی باید بااین تیم می جنگید که پیکان برای تثبیت موقعیت خود در رده سوم جدول رده بندی نیاز به پیروزی داشت .
تیم شهرداری گنبد در این دیداربا ارائه یک بازی خوب روز سختی را برای تیم پیکان تهران رقم زد . ست اول این بازی به سود تیم پیکان به پایان رسید واما در پایان ست های دوم و سوم این شهرداری گنبد بود که پیکان را مغلوب کرده بود . برتری تیم پیکان در ست چهارم بازی را به ست پنجم کشاند که با برد تیم پیکان در ست پنجم در نهایت این بازی نفس گیر با نتیجه 3 بر2 به سود تیم پیکان تهران به پایان رسید تا در تقسیم امتیازات این بازی 2 امتیاز نصیب تیم پیکان شود و تیم شهرداری گنبد 1 امتیازاز میزبان خود دشت نماید.مجموع امتیازات تیم شهرداری گنبد با کسب این یک امتیاز به 24 رسید و در جدول رده بندی لیگ برتروالیبال دررتبه یازدهم جای گرفت .
گفتنی است در هفته بیستم رقابت های لیگ برتر والیبال مردان کشوریکشنبه سوم بهمن 1400 تیم پاس گرگان در تهران به مصاف تیم سایپا تهران می رود .و تیم شهرداری گنبد در سیرجان با تیم فولاد ایرانیان سیرجان دیدار خواهد کرد .

نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل ورزش و جوانان استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .