عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » آمادگی کامل نیروهای امدادی و خدماتی شهرداری گرگان در سرمای اول بهمن ماه


آمادگی کامل نیروهای امدادی و خدماتی شهرداری گرگان در سرمای اول بهمن ماه

آمادگی کامل نیروهای امدادی و خدماتی شهرداری گرگان در سرمای اول بهمن ماه

 شهردار گرگان درخصوص خدمات رسانی و امدادرسانی عوامل شهرداری گرگان در سرمای نخستین روز بهمن ماه اظهار داشت: پس از صدور هشدار سطح نارنجی و هشدار شامگاه پنجشنبه در شهر گرگان تمهیدات لازم و برنامه ریزی جهت خدمات رسانی بهتر انجام و نیروهای عملیاتی، امدادی و خدمات شهری و همچنین بسیج ماشین آلات و تجهیزات انجام شد.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی روابط عمومی شهرداری گرگان، مهندس محمدرضا سبطی افزود: در حوزه خدمات شهری اعزام ماشین آلات و تجهیزات از جمله برف روب، گریدر، کامیون و ... به محور ناهارخوران و زیارت جهت استقرار و خدمات رسانی به موقع صورت گرفت و تعدادی لودر برای بارگیری ماسه و نمک و استقرار در منطقه ناهارخوران و زیارت مجهز گردیدند.
وی ادامه داد: خدمت رسانی از ساعت 3 بامداد آغاز گردید و خداوند را شاکریم که با انجام اقدامات به موقع مسیر تردد در محور گردشگری زیارت بازگشایی شد.
شهردار گرگان در ادامه گفت: در حوزه حمل و نقل نیز در شامگاه پنجشنبه بازدید فنی هر دوساعت یکبار انجام گردید که حدود 70 دستگاه اتوبوس آماده خدمت رسانی در روز جمعه شدند.
سبطی با بیان اینکه بازدید فنی از جایگاه های سوخت نیز به صورت مستمر انجام گردید، گفت: چند دستگاه اتوبوس و مینی بوس مجهز به زنجیرچرخ جهت انتقال شهروندان به صورت مستمر تا ساعت 12 جمعه شب فعال بودند.
وی به خدمات رسانی در حوزه سازمان سیما، منظر و فضای سبز اشاره و تصریح کرد: این سازمان نیز با نیروی انسانی، تجهیزات و ادوات جهت پاکسازی پارک ها و معابر و حفاظت از فضای سبز در حالت آماده باش قرار گرفت.
شهردار گرگان ادامه داد: برف تکانی از درختان سفیدپوش در محور ناهارخوران، کیسه پیچ نمودن درختان، کف شورهای آب پارکها، هرس درختان خطرساز و درگیر با سیم های برق، پاشیدن ماسه در معابر پارکها از جمله اقدامات دیگر بودند.
سبطی خاطرنشان کرد: نیروهای عملیاتی و امدادی سازمان آتشنشانی و خدمات ایمنی نیز مانند همیشه با تمام توان در حالت آماده باش قرار گرفتند.
به گفته وی، تیم های عملیاتی به موقع در محل بیش از 20 مورد حادثه گزارش شده اعزام شدند که که 16 مورد حوادث امروز مربوط به آبگرفتگی منازل و معابر و 6 مورد گرفتار شدن خودرو در خیابان به علت بارندگی و لغزندگی جاده بودند.
شهردار گرگان در ادامه گفت: ضمن اینکه موضوع آب گرفتگی در محل احداث پروژه زیرگذر افسران – انجیراب نیز در زمان بهره برداری پروژه به طور کامل مرتفع خواهد شد.
سبطی در پایان ضمن اشاره به اقدامات پیشگیرانه نیرو‌های خدماتی و امدادی در زمان بارش باران و برف افزود: این اقدامات در طول سال به‌صورت مستمر انجام می‌شود اما با توجه به هشدار هواشناسی نسبت به شروع بارش‌ها، تمامی عوامل و نیرو‌های شهرداری گرگان از آمادگی کامل برخوردار هستند.

 

آمادگی کامل نیروهای امدادی و خدماتی شهرداری گرگان در سرمای اول بهمن ماه


نام دستگاه ارسال کننده خبر : شهرداری گرگان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .