عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » والیبال گلستان در هفته بیستم لیگ برتر مردان


والیبال گلستان در هفته بیستم لیگ برتر مردان

 نمایندگان والیبال گلستان در هفته بیستم مهمان حریفان خود بودند .  

به گزارش پایگاه خبری اداره کل ورزش و جوانان استان گلستان ؛ هفته بیستم رقابت های لیگ برتر والیبال مردان کشوریکشنبه سوم بهمن ماه 1400 در شهرهای سیرجان ، یزد ، ورامین ، تهران ، آمل ، اصفهان و ارومیه برگزار گردید .
تیم های گلستانی حاضر در لیگ دراین هفته در تهران و سیرجان مهمان حریفان خود بودند .
تیم شهرداری گنبد در سالن امام علی سیرجان به مصاف تیم فولاد مبارکه ایرانیان سیرجان رفت در این دیدار شاگردان عظیم جزیده با ارائه یک بازی خوب ست های اول 26 بر 24 سوم 25 بر 23 و چهارم 25 بر 19 پیروز شد و ست دوم را 25 بر 23 واگذار کرد و در نهایت این بازی را 3بر 1 برد و شانس خود را برای حضور در پلی آف افزایش داد .
تیم شهرداری گنبد با پیروزی در این بازی با 8 برد 12 باخت و 27 امتیاز همچنان در جایگاه یازدهم جدول رده بندی لیگ برتر باقی ماند .
تیم پاس گرگان در شرایطی در خانه والیبال تهران با تیم سایپا روبه رو شد که تیم سایپا بعد از 4شکست متوالی و با سرمربی جدید ، خود را برای رویارویی با تیم پاس آماده کرده بود .
پاس در این بازی ست اول را 25 بر 21 به سود خودخاتمه داد اما ست های بعدی 25 بر 15 ، 25 بر 23 و 25 بر 20 سایپا تیم برتر میدان بود ودر نهایت تیم سایپا 3 بر 1 برنده بازی شد.
تیم پاس با این باخت در رده نهم جدول رده بندی لیگ برتر والیبال مردان جای گرفت .
گفتنی است در هفته بیست و یکم مسابقات والیبال لیگ برترمردان کشور چهارشنبه ششم بهمن ماه 1400 تیم پاس گرگان در سالن امام خمینی (ره ) گرگان میزبان تیم فولاد سپاهان اصفهان خواهد بود و تیم شهرداری گنبد در سالن المپیک گنبد با تیم شهرداری ورامین دیدار خواهد کرد. .

نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل ورزش و جوانان استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .