عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » صعود دو پله ای پاس گرگان در جدول رده بندی لیگ برتر والیبال مردان کشور


صعود دو پله ای پاس گرگان در جدول رده بندی لیگ برتر والیبال مردان کشور

 تیم های پاس گرگان و شهرداری گنبد هفته بیست و دوم لیگ برتر والیبال مردان کشور را با یک برد و یک باخت پشت سر گذاشتند .

به گزارش پایگاه خبری اداره کل ورزش و جوانان استان گلستان؛ هفته بیست ودوم مسابقات لیگ برتر والیبال مردان کشور جام سردار دل ها یکشنبه 10 بهمن ماه 1400 درشهرهای ورامین ، تهران ، اصفهان، ارومیه و مریوان دنبال شد .

تیم های گلستانی حاضر در لیگ در خانه حریفان خود مسابقه دادند .
تیم پاس گرگان در ارومیه مهمان آذر باتری ارومیه بود در این بازی پاس دریک بازی برتر موفق شد در 3 ست متوالی 25 بر22 ، 25 بر 18 و 25 بر 19 مقتدرانه میزبان خود را شکست دهد و با این برد و احتساب 3 امتیاز آن با 10 برد و 31 امتیاز با یک پله صعود در رتبه هشتم جدول رده بندی لیگ برتر قرار گیرد و همچنان برای حضور در پلی آف امیدهای خود را زنده نگهدارد .
تیم شهرداری گنبد در آمل به مصاف تیم پر مهره لبنیات هراز آمل رفت . شهرداری گنبد این بازی را 3 بر 0، با نتایج 25 بر21 ، 25بر19 و 25 بر17 به لبنیات هرازآمل واگذار کرد .
تیم شهرداری گنبد با این شکست با 9 برد و 30 امتیاز در رده دهم جدول رده بندی لیگ برتر جای گرفت تا برای حضور در پلی آف به بازی در هفته های آتی چشم داشته باشد .
گفتنی است در هفته بیست و سوم لیگ برتر والیبال مردان کشورچهارشنبه 14 بهمن 1400 تیم پاس گرگان در سالن امام خمینی (ره ) گرگان با تیم مس رفسنجان بازی می کند و شهرداری گنبد در سالن المپیک گنبد با شهرداری ارومیه دیدار می کند.


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل ورزش و جوانان استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .