عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » رفع تصرف نزدیک به 74 هزار مترمربع از اراضی استان گلستان در سال 1400

مدیرکل راه و شهرسازی گلستان خبرداد:

رفع تصرف نزدیک به 74 هزار مترمربع از اراضی استان گلستان در سال 1400

 مدیرکل راه و شهرسازی استان گلستان از رفع تصرف نزدیک به 74 هزار مترمربع از اراضی ملی استان گلستان به ارزش 448 میلیارد ریال در سال ۱۴۰۰ توسط یگان حفاظت از اراضی راه و شهرسازی استان گلستان خبر داد.

به گزارش اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره کل راه و شهرسازی استان گلستان، مهندس محبوبی درباره اقدامات این اداره کل در رفع تصرفات اراضی دولتی و ملی در سال 1400 اظهار داشت: با تلاش یگان حفاظت اراضی این اداره کل ضمن اجرای طرح تشدید حفاظت اراضی و پیشگیری از وقوع تصرفات، در حوزه رفع تصرفات و تعرضات از اراضی تحت مالکیت سازمان ملی زمین و مسکن در سال 1400 تعداد 13 مورد تعرض به اراضی دولتی و ملی در استان صورت گرفته بود که به فوريت رسيدگی و با حکم مراجع قانونی رفع تصرف شد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان گلستان تشريح کرد: 73 هزار و 903 متر مربع از اراضی دولتی و ملی به ارزش 448 میلیارد ريال در سال 1400 توسط یگان حفاظت از اراضی راه و شهرسازی استان گلستان و با همکاری ارگانهای ذیربط رفع تصرف و به بیت المال بازگردانده شد.

وی ادامه داد: همچنین با اجرای  تعداد 4  مورد حکم قضایی قطعی خلع ید، 99540 متر مربع از اراضی دولتی و ملی به ارزش 12 میلیارد و 536 میلیون ريال در استان نیز در سال گذشته توسط یگان حفاظت این اداره کل به بیت المال بازگردانده شد.

 وی افزود:  یگان حفاظت اداره راه و شهرسازی گلستان با قاطعیت و سرعت با استفاده از ظرفیت های قانونی با هر گونه زمین خواری و دست اندازی به اراضی دولتی و ملی برخورد می نماید.

مهندس محبوبی تصریح کرد: سامانه ارتباط مردم با یگان حفاظت اداره کل راه و شهرسازی استان در زمینه زمین خواری با شماره ۱۶۵۶، بدون نیاز به پیش شماره، آماده دریافت هرگونه اخبار و گزارشات مردمی در راستای مقابله با هرگونه تصرف اراضی این اداره کل درسراسر استان می باشد.


 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل راه و شهرسازی استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .