عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » برگزاری جلسه مشترک حج و زیارت استان و فرودگاه گرگان با مدیرکل امنیتی انتظامی استانداری


برگزاری جلسه مشترک حج و زیارت استان و فرودگاه گرگان با مدیرکل امنیتی انتظامی استانداری

 با هدف همکاری و تعامل برای برقراری پروازهای هوایی زیارت عتبات عالیات از فرودگاه بین المللی شهدای گرگان، جلسه مشترک مدیر حج و زیارت استان، مسئول دفتر نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری در حج و زیارت، مدیرعامل شرکت مرکزی کارگزاران زیارتی استان، مدیرکل فرودگاه های استان با مدیرکل امنیتی انتظامی استانداری گلستان، برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی حج و زیارت استان گلستان، مدیر حج و زیارت استان روز یکشنبه 4 اردیبهشت ماه 1401 در این جلسه ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات در ماه مبارک رمضان و ارائه توضیحاتی در خصوص حج تمتع پیش رو گفت: همچنان در تلاش هستیم تا با همکاری همه نهادهای ذیربط در استان، بتوانیم در آینده ای نزدیک، پروازهای مستقیم عتبات عالیات از استان را راه اندازی نماییم .
مدیرکل فرودگاه های استان نیز در این خصوص گفت: زیر ساخت های لازم برای برقراری پرواز به عتبات عالیات از فرودگاه بین المللی شهدای گرگان فراهم شده است و محدودیتی در این خصوص وجود ندارد و در تلاش هستیم از همه ظرفیتهای استانی برای تسهیل سفر زائران استان، بهره بگیریم. انشاء ا... با همت همه دست اندرکاران این امر به زودی محقق خواهد شد .
در ادامه سیفی مدیرکل امنیتی انتظامی استانداری گلستان گفت: همه باید تلاش کنیم که زائران مشتاق به زیارت عتبات عالیات، در کمال آرامش و با هزینه ای کم و با استفاده از ظرفیت های موجود در استان و در قالب کاروان های تحت پوشش حج و زیارت، از فرودگاه بین المللی شهدای گرگان به عتبات عالیات اعزام شوند .در پایان مدیرکل امنیتی انتظامی استانداری گلستان، فرودگاه و حج و زیارت را ماموریت داد تا در چند روز آینده با هماهنگی وپیگیری های لازم و با چارتر نمودن هواپیما ،زمینه سفری ارزان و مطمئن را برای زائران استان فراهم نمایند.
 

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : مدیریت حج و زیارت استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .