عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » کشف و معدوم سازی 250 کیلوگرم گوشت قرمز فاسد در گرگان


کشف و معدوم سازی 250 کیلوگرم گوشت قرمز فاسد در گرگان

رئیس اداره دامپزشکی شهرستان گرگان از کشف، ضبط و معدوم سازی 250 کیلوگرم گوشت قرمز فاسد طی گشت مشترک با مرکز بهداشت و تعزیرات از مراکز عرضه فراورده خام دامی این شهرستان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی دامپزشکی استان گلستان دکتر عبدالحکیم دانشیان رئیس اداره دامپزشکی گرگان گفت: طی بازدید مشترک بازرسین بهداشتی دامپزشکی و مرکز بهداشت و تعزیرات از مراکز عرضه فراورده های خام دامی شهرستان گرگان مقدار 250 کیلوگرم گوشت قرمز فاسد و غیرقابل مصرف کشف، ضبط و معدوم گردید.
رییس اداره دامپزشکی شهرستان گرگان بیان داشت: با توجه به وسعت شهرستان گرگان و وجود مراکز متعدد عرضه فراورده های خام دامی بازدیدها از این مراکز به صورت مستمر توسط اکیپ های نظارت بهداشتی دامپزشکی انجام و در صورت مشاهده هرگونه تخلف بهداشتی با  متخلفان برخورد پیشگیرانه صورت می پذیرد.
دانشیان همچنین به شهروندان توصیه کرد که از خرید گوشت چرخ کرده آماده و مرغ قطعه‌بندی بدون تاریخ جدا خودداری کرده و گوشت و فرآورده های گوشتی مورد نیاز خود را از مراکز معتبر و مجاز تحت نظارت دامپزشکی تهیه کنند.
وی در پایان  بیان کرد: شهروندان در هنگام تهیه فرآورده های خام دامی به صورت بسته بندی شده نیز به تاریخ تولید و مصرف آن توجه داشته باشند و در صورت مشاهده هرگونه تخلف با شماره تلفن 1512  اداره کل دامپزشکی استان گلستان تماس حاصل کنند.

نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل دامپزشکی استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .