عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » با احیای 9 واحد صنعتی گلستان طی سه ماهه اول سالجاری 96 نفر مشغول به کار شدند

سرپرست اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان گلستان:

با احیای 9 واحد صنعتی گلستان طی سه ماهه اول سالجاری 96 نفر مشغول به کار شدند

با احیای 9 واحد صنعتی گلستان طی سه ماهه اول سالجاری 96 نفر مشغول به کار شدند

سرپرست اداره کل صنعت ، معدن و تجارت استان گلستان گفت : طی سال گذشته با تلاشهای صورت گرفته 33 واحد راکد استان به چرخه تولید بازگشتند و این تعداد طی سه ماهه اول امسال 9 واحد با اشتغال 96 نفر بوده است .

به گزارش روابط عمومی اداره کل صنعت ، معدن و تجارت گلستان ، درویش علی حسن زاده در نشست خبری دهه تولید و تجارت استان گلستان که با حضور معاون پیشگیری ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز کشور و جمعی از اصحاب رسانه در محل سالن جلسات شرکت خدماتی شهرک صنعتی بندرگز برگزار گردید ، گفت : یکی از مهمترین برنامه های ما این است که ضمن حفظ واحدهای تولیدی موجود و رفع مشکلات آنها که از طریق کارگروه تسهیل انجام می شود ، با رفع موانع واحدهای تولیدی راکد را مجددا به چرخه تولید بازگردانیم و در همین راستا طی سال گذشته 33 واحد راکد استان به چرخه تولید بازگشتند .

وی گفت : همچنین طی سه ماهه ابتدایی سالجاری 9 واحد صنعتی غیرفعال استان فعالیت خود را از سر گرفتند که در نتیجه آن 96 نفر مشغول کار شدند .

حسن زاده اضافه کرد ، با همکاری معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری و دادگستری استان پیگیر رفع مشکلات واحدهایی که در تملک بانکها هستند بوده و بدنبال بازگرداندن آنها به چرخه تولید هستیم .

وی همچنین گفت : در حال حاضر 1167 واحد صنعتی دارای پروانه بهره برداری صنعتی معتبر با سرمایه گذاری 60769 میلیارد ریال و اشتغال 29085 نفر در استان مشغول فعالیت هستند که تعداد کارکنان بیش از 90 درصد آنها زیر 50 نفر می باشد .

حسن زاده گفت : هم اکنون 1154 فقره جواز تاسیس صنعتی معتبر با پیش بینی سرمایه گذاری 276627 میلیارد ریال و پیش بینی اشتغال 27757 نفر در استان گلستان موجود می باشد .

وی گفت : در حال حاضر تعداد 165 پروژه در حال ساخت با پیشرفت فیزیکی بالای 60 درصد در استان گلستان وجود دارد که در صورت به بهره برداری رسیدن آنها 4043 نفر مشغول به کار می شوند و امیدواریم تا پایان سال شاهد به بهره برداری رسیدن این واحدها باشیم .

حسن زاده در خصوص استقبال از سرمایه گذاری صنعتی در استان گلستان در سالجاری گفت : طی سه ماهه اول امسال 85 فقره جواز تاسیس صنعتی با پیش بینی سرمایه گذاری 11850.5 میلیارد ریال و پیش بینی اشتغال 1577 نفر صادر شده است .

وی اضافه کرد : همچنین طی این مدت 25 فقره پروانه بهره برداری صنعتی با سرمایه گذاری 2714 میلیارد ریال و اشتغالزایی 464 نفر توسط اداره کل صنعت ، معدن و تجارت استان گلستان صادر شده است


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : خلیلی
  • بازدید : 283
  • کد خبر : 93686