عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » طرح ساماندهی مربیان سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور با صدور ID کارت اجرا می شود


طرح ساماندهی مربیان سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور با صدور ID کارت اجرا می شود

 مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان گلستان گفت: طرح ساماندهی مربیان بخش خصوصی و دولتی سازمان با صدور IDكارت پس از بهره برداري از نظرات صاحب نظران و متخصصین ستاد و استان اجرا می شود.

به گزارش روابط عمومی آموزش فنی و حرفه ای استان گلستان، حمزه کرایلو افزود: این طرح، در راستای ارتقاِء شأن و منزلت حرفه ای مربیان، هویت بخشی و افزایش سطح توانمندی مربیان شاغل در سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور و با توجه به ضرورت ساماندهی مربیان و صدور ID کارت برای مربیان و ایجاد ظرفیت های جدید مربیگری، اجرا می شود.
وی افزود: ID کارت، کد کاربری است که بصورت الکترونیکی و یا کاغذی توسط مرکز تربیت مربی به منظور شناسایی، سطح‌بندی، بهره‌مندی از خدمات و مزایای مدنظر جهت مربیان در چهار سطح صادر می‌گردد و کلیه مربیان با وضعیت استخدامی رسمی، پیمانی، حق‌التدریس، تابع قانون کار، قراردادی، درون و برون سازمانی و مربیان فعال در آموزشگاه‌های آزاد، استادکاران و کارشناسان و صاحبنظران صنایع و صنوف(مشاغل آزاد) که تمایل دارند ، صلاحیت‌های آنها برای مربیگری سنجیده شده و کد شناسایی مربی(ID) را دریافت نمایند .
کرایلو گفت: بازه زمانی اجرای فازهای این طرح بر اساس برنامه‌ریزی مرکز تربیت مربی خواهد بود و بکارگیری مربی از سال 1402 بدون کد شناسایی مربیان(ID) مجاز نخواهد بود و تعریف دوره آموزش در پورتال صرفاً بر اساس کد شناسایی مربیان(ID) خواهد بود.
مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان گلستان همچنین بیان کرد: در طرح مذکور مربیان در چهار سطح استاد مربی، ارشد مربی، سر مربی و مربی سطح بندی می گردند و شرطارتقاسطح منوط به احراز شرایط عمومی و تخصصی و طی کلیه دوره های مربوط به عنوان شغلی حرفه ودوره های مربوط به ارزشیابی و آزمون است.

نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .