عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » تعامل بین بخشی عامل توسعه حوزه ارتباطات


تعامل بین بخشی عامل توسعه حوزه ارتباطات

 مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان گلستان گفت: هم افزایی و تعامل اعضای حوزه فناوری اطلاعات استان همواره به عنوان ملاک توسعه این بخش به شمار می رود. 

به گزارش روابط عمومی اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان گلستان؛ محمد احمدی در نشست شورای راهبری توسعه ارتباطات و فناوری اطلاعات استان، هدف از این نشست را ایجاد تعامل سازنده در انجام مطلوب ماموریت ها عنوان کرد و افزود: در تلاشیم با توسعه و اشتراک تجهیزات سرعت توسعه این حوزه را بیش از پیش کنیم تا بتوانیم زیرساخت توسعه شبکه ملی اطلاعات را در استان تکمیل کنیم.
وی گفت: با پیگیری های بعمل آمده توسعه فیبر نوری تا درب منازل در دستور کار قرار گرفته و مجری طرح مشخص شده است که در ماههای آتی شاهد اجرای آن خواهیم بود.
رئیس شورای راهبردی حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات نیز اظهار داشت: با اقدامات صورت گرفته توسط پست استان امروز شاهد جایگاه برتر استان در مباحث مربوط به تجارت الکترونیک هستیم.
وی همچنین در خصوص تسهیلات حمایتی حوزه ICT نیز گفت: پست بانک استان نیز به عنوان بانک عامل وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات تا به حال در قالب تسهیلات حمایتی توانسته حامی مالی شرکت های حوزه ICT باشد.

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .