عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » رضایت مردم با درست کار کردن حاصل می شود

مدیرعامل هلال احمر گلستان در دیدار با درمانگران مراکز توانبخشی هلال احمر استان:

رضایت مردم با درست کار کردن حاصل می شود

 

 رضایت مردم با درست کار کردن حاصل می شود

مراسم تجلیل از درمانگران مراکز توانبخشی جمعیت هلال احمر گلستان به مناسبت روز ملی فیزیوتراپی با حضور مدیرعامل استان، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه و معاون بهداشت، درمان و توانبخشی هلال احمر استان برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر گلستان، قاسم غریب آبادی در این مراسم پس از استماع دغدغه های درمانگران گفت: نگاه هلال احمر کشور و مدیران دستگاه های استان به مجموعه هلال احمر گلستان نگاهی ویژه و یاری رسان است، امیدوارم با پیگیری های انجام شده در مدت زمان مشخص مشکلات استان یکی پس از دیگری مرتفع شود.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان با اشاره به اقدامات صورت گرفته در زمینه پروژه های مولد سازی استان افزود: کارخانه سرنگ سازی استان پس از سال ها بر زمین ماندن و خلع ید شدن، به زودی با عنوان جدید کارخانه تولید دیالیز در شهرک صنعتی آق قلا شروع بکار‌ خواهد کرد. این کارخانه علاوه بر اشتغال ۲۰۰ جوان عضو هلال احمر، بسیاری از مشکلات اقتصادی مجموعه هلال احمر استان را حل خواهد کرد.
وی در ادامه ضمن قدردانی از زحمات درمانگران خاطرنشان کرد: با کسانی سر و کار دارید که برای نیاز به درمان بیماری به شما مراجعه می کنند، این لطف خداوند است که شما را در مسیر خدمت به مردم و از طریق هلال احمر قرار داده است و رضایت مردم را فقط با درست کار کردن می توانید جلب کنید.
در پایان این مراسم از فیزیوتراپ ها، کاردرمان ها، گفتار درمان ها، روانشناس و ارتوپد فنی مراکز توانبخشی هلال احمر استان در شهرستان ها با اهدای لوح سپاس قدردانی شد.

 

 رضایت مردم با درست کار کردن حاصل می شود

 

 رضایت مردم با درست کار کردن حاصل می شود

 

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : جمعیت هلال احمر گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .