عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » ارزیابی متقاضیان احداث مرکز معاینه فنی خودروهای سنگین

آگهی فراخوان؛

ارزیابی متقاضیان احداث مرکز معاینه فنی خودروهای سنگین

 در راستای ارتقای ایمنی خودروهای سنگین و نیمه سنگین و اجرای طرح جامع پنج ساله (دوم) توسعه مراکز معاینه فنی سنگین سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور، اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان گلستان در نظر دارد امتیاز تاسیس مراکز معاینه فنی سنگین در حوزه شهرستان‌های گنبد کاووس، آق قلا، گالیکش، کردکوی (یا بندرترکمن) و آزادشهر را به متقاضیان واجد شرایط واگذار نماید؛ از این رو از کلیه اشخاص حقیقی و حقوقی (با موضوع امور معاینه فنی و خدمات خودرویی مرتبط) دعوت به عمل می‌آید در فراخوان مذکور شرکت نمایند.

مدارک مورد نیاز: (تمامی تصاویر مدارک ذیل باید به طور رسمی برابر اصل گردند)

1- اسناد مالکیت زمین به مساحت حداقل 5000 متر مربع به نام متقاضی به انضمام کروکی ملک و مستندات مربوط به وضعیت تملک و کاربری.

2- تصاویر کارت پایان خدمت یا معافیت سربازی به همراه مدارک سجلی و هویتی متقاضی و تصویر اساسنامه شرکت.

3- گواهی‌های عدم سوء پیشینه موثر کیفری و عدم اعتیاد به مواد مخدر، روان گردان و الکل.

4- گزارش توجیهی و تحلیل اقتصادی احداث مرکز معاینه فنی در محل مورد تقاضا.

5- ارائه استعلام از کلیه دستگاه‌های ذیربط حسب مورد (اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای، اداره کل حفاظت محیط زیست، سازمان جهاد کشاورزی، شهرداری و پلیس راه).

پس از ارائه مدارک و مستندات لازم، این اداره کل نسبت به بررسی مدارک متقاضیان واجد شرایط بر اساس «دستورالعمل ماده 3 آیین نامه اجرایی نحوه انجام معاینه و صدور برگ معاینه خودرو» اقدام و نتیجه را به متقاضی اعلام مینماید.

متقاضیان محترم میتوانند جهت دریافت معرفی نامه و ارائه مدارک ظرف مدت 2/دو ماه از تاریخ درج آگهی به اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان گلستان (اداره ایمنی و ترافیک) به آدرس گرگان- میدان بسیج -سایت اداری-مقابل ضلع شرقی استانداری مراجعه نمایند.

 



نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .