عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » هم استانی ها از سفرهای غیرضروری خودداری کنند

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان:

هم استانی ها از سفرهای غیرضروری خودداری کنند

 مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان با توجه به هشدارهای هواشناسی مبنی بر وقوع بارش های رگباری و سیلاب از هم استانی ها خواست که به جهت جلوگیری از هرگونه حوادث جاده ای، سفرهای غیر ضروری خود را به تعویق بیاندازند.

عادل مصدقی روز سه شنبه درمصاحبه با پایگاه اطلاع رسانی اداره کل گفت: براثر بارش های رگباری شب گذشته، تمهیدات لازم برای مقابله با بحران های طبیعی صورت گرفته اما پرهیز از سفرهای غیر ضروری بویژه مناطق کوهستانی تاثیر بسزایی در روان سازی های ترافیکی و کاهش حوادث جاده ای دارد.

وی یادآورشد: بارش های شب گذشته نیز خطرات جاده ای خاصی پیش نیاورده و به دلیل انجام راهداری ضربتی و حضور و تلاش مستمر راهداران و گشت های راهداری بسیاری از قنوها، پل ها و آبروها توانستند روان آبها را هدایت و از انباشت آنها جلوگیری کنند.

مصدقی به هم استانی ها توصیه کرد: در صورتی که برای آنها سفر ضروری پیش آمد، قبل از سفر حتما از وضعیت جاده ها با شماره تلفن گویای 141 و مرکز مدیریت راههای اداره کل به شماره 01732480019 تماس داشته باشند.

وی اظهارداشت که هم استانی ها حتما خودروهای خود را قبل از حرکت معاینه کرده و تجهیزات ایمنی اعم از لباس گرم، آذوقه و سوخت کافی و غیره هم به همراه ببرند.

استان گلستان بالغ بر 5200 کیلومتر انواع راه دارد که 1700 کیلومتر آن برفگیر و کوهستانی است.


 



نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .