عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » گلستان در حلقه اول و با اولویت راهداری زمستانی است

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای:

گلستان در حلقه اول و با اولویت راهداری زمستانی است

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان گفت: این استان به دلیل شرایط خاص و حساس محورهای شریانی و راههای مناطق کوهستانی جنوب استان و محور ترانزیتی آزادشهر - شاهرود و بهره مندی از آمادگی و برنامه ریزی های لازم جهت مقابله با بحران های طبیعی جزو استان های حلقه اول کشور در اجرای طرح راهداری زمستانی شناخته شده است.

عادل مصدقی روز پنجشنبه در جلسه شورای راهداری با حضور معاونین و عوامل ستادی و روسای شهرستان های تابعه افزود: این اولویت بندی براساس ارزیابی های سازمانی و اقدامات راهداری که برخی از استان ها از جمله گلستان طی سالیان اخیر در حین بحران های طبیعی داشته اند، بدست آمده است.

وی، راهداری را شوق و عشق به کار در فصول مختلف سال دانست نه شغل و به لزوم آمادگی های لازم در قبل، حین و بعد از بارش ها و بحران های طبیعی در فصل زمستان به عوامل ستادی و شهرستانی مرتبط با طرح راهداری زمستانی توصیه کرد.

مصدقی اظهارداشت که نقاط قوت و ضعف شهرستان ها و بویژه مناطق آسیب دیده و پرخطر شناسایی و تمهیدات ضروری برای مواقع اضطراری دیده شود.

وی،بررسی وضعیت راهدارخانه ها را از نظر محیطی، امکانات و انبار و سوله های شن و ماسه موضوع مهمی برای انجام بموقع خدمات راهداری به کاربران جاده ای در هنگام بارندگی ها بیان کرد و از شهرستان ها خواست که با شروع بارندگی ها در نقاط حساس و راهدارخانه ها ضمن هوشیاری و مراقبت حضور مستمر داشته باشند.

در ادامه این نشست نیز پیرامون مسایل، پیشنهادات و راهکارهای اجرایی فعالیت های راهداری در ستاد و شهرستان ها بحث و تبادل نظر شد.

 

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .