عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » آمادگی راهداری گلستان برای زمستان


آمادگی راهداری گلستان برای زمستان

 

 مجموعه عوامل ستادی و شهرستانی راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان با شروع اولین بارش های پاییزی در 3600 کیلومتر از راههای استان حضور داشته و با اجرای طرح راهداری ضربتی به ایمن سازی و روان سازی ترافیک ها می پردازند.

به گزارش روابط عمومی، این مجموعه نیز امروز با برگزاری نشستی داخلی بر هم افزایی و چگونگی مقابله با بارندگی های بحران زا و اجرای راهکارهای موثر و زودبازده به تبادل نظر با یکدیگر پرداختند.

به گفته معاون راهداری اداره کل، طبق سنوات گذشته برنامه ریزی های لازم برای شناسایی و استقرار دستگاهها و ماشین آلات راهداری در گلوگاهها صورت گرفته است.

غلامرضا بیکی افزود: تشکیل قرارگاه های راهداری و حمل و نقل در غرب و شرق استان و حضور و پایش مستمر وضعیت جاده ها نیز به مرکزیت ستاد به شهرستان ها ابلاغ شده است.

وی ادامه داد: پیش بینی 10 هزار تن شن و نمک نیز دیده شده و نیمی از آنها در انبارها و سوله های استان فراهم شده و در صورت نیاز بصورت مرحله ای هم تامین می شود.

بیکی افزود: 370 نفر درگیر مستقیم طرح راهداری زمستانی هستند که در قالب 26 اکیپ به کاربران خدمات می دهند.

معاون راهداری گلستان اظهارداشت: ۱۴۷ ناوگان اعم از 36 دستگاه سبک، 57 نیمه سنگین و 54 سنگین در طرح قرار دارند و 21 دستگاه از این ناوگان، دستگاههای مکانیزه خاص راهداری هستند.

وی در پایان با توجه به شرایط جوی ناپایدار استان به مردم برای پرهیز از سفرهای غیرضروری و استفاده از زنجیر چرخ در محورهای کوهستانی و تجهیز خودروها به وسایل زمستانه مانند پتو، آذوقه ، سوخت و سایر تجهیزات تاکید کرد.

مجموع راههای استحفاظی گلستان 5250 کیلومتر است.


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .