عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » ساخت پایگاه راهداری در غرب گلستان ضروری است

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای:

ساخت پایگاه راهداری در غرب گلستان ضروری است

 

 مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان اعلام کرد که بدلیل اهمیت حضور راهداران و انجام عملیات بموقع راهداری هنگام بروز حوادث طبیعی در فصول مختلف سال؛ ایجاد و ساخت پایگاه ثابت راهداری در ورودی غربی استان ضروری است.

عادل مصدقی روز دوشنبه در نشست با مسوولان موسسه عمران و توسعه آستان قدس رضوی در اداره کل، پیشنهاد داد: این پایگاه در ضلع شمال غربی مجتمع خدماتی رفاهی در حال ساخت امام رضا(ع) ساخته شود.

وی از مسوولان موسسه عمران و توسعه رضوی و همچنین مقامات ارشد استان و سازمانی درخواست کرد که جهت ساخت این پایگاه به دلیل اهمیت موضوع نهایت همکاری را داشته باشند.

مصدقی گفت: در صورت تکمیل عملیات عمرانی و محوطه سازی مجتمع خدماتی رفاهی امام رضا(ع) و با نگاه موجود در تزریق اعتبارات امیدواریم که در دهه فجر و میلاد امام زمان (عج) به بهره برداری برسد.

وی افزود: این مجتمع در 2/4 هکتار و ابتدای ورودی غربی استان در حال ساخت است که هم اکنون بخش های نمازخانه، رستوران، سرویس بهداشتی و بخشی از محوطه آن 75 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و بخش های دیگر آن نظیر اقامتگاه و هتل و جایگاه سوخت در برنامه آتی ساخت قراردارد.

مدیرموسسه عمران و توسعه رضوی نیز همکاری در آسفالت رمپ ورودی و خروجی مجتمع را از اداره کل خواستار شد و گفت که همکاری لازم برای ایجاد پایگاه راهداری در حاشیه مجتمع صورت می گیرد.

 

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .