عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » حضور در جشنواره اقوام برای گسترش فرهنگ مصرف آب/بازدید هزار کودک از غرفه موزه آب

مدیرعامل آب منطقه ای گلستان مطرح کرد؛

حضور در جشنواره اقوام برای گسترش فرهنگ مصرف آب/بازدید هزار کودک از غرفه موزه آب

حضور در جشنواره اقوام برای گسترش فرهنگ مصرف آب/بازدید هزار کودک از غرفه موزه آب

 مدیرعامل شرکت آب منطقه ای گلستان گفت: محور حضور آب منطقه ای گلستان در جشنواره فرهنگ و اقوام، در زمینه گسترش فرهنگ بهره وری آب  به ویژه در بین کودکان و نیز گردشگری آبی بود که در این راستا بیش از هزار کودک از غرفه موزه آب شرکت آب منطقه ای در نمایشگاه بازدید کردند .

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای گلستان مهندس سید محسن حسینی اظهارکرد: یکی از رویکردهای شرکت آب منطقه‌ای ، توجه به مسائل فرهنگی در راستای مصرف بهینه آب و افزایش بهره وری و فرهنگ آب است لذا جشنواره فرهنگ و اقتصاد اقوام شرایط خوبی برای این مسأله بود.
مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای گلستان افزود: محور حضور ما در این جشنواره براساس شخصیت بی بی ناهید (شخصیت نگهبان آب) و همچنین در زمینه توسعه گردشگری آبی بوده است.
وی توضیح داد: در راستای فرهنگ آب تلاش کردیم با استفاده از عروسک بی بی ناهید، برای کودکان مسائلی از قبیل نحوه درست استفاده از آب را به زبان خودشان بیان کنیم که با استقبال خوب در این بخش روبرو بودیم.
مهندس حسینی ادامه داد: سال ۱۴۰۱ را سال ترویج و معرفی شخصیت بی بی ناهید در نظر گرفته‌ایم تا از این طریق پیام بهره‌وری و حفاظت از آب را به گوش مردم برسانیم و نسل‌های بعدی رفتار بهتری داشته باشند.
مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای گلستان عنوان کرد: در محور دوم حضور هم فیلمی برای معرفی تاسیسات آبی که قابلیت گردشگری دارند، تهیه و نقشه آن را به نمایش گذاشتیم تا سرمایه‌گذاران علاقه مند به این عرصه ورود کنند.
وی گفت: ۲۸ نقطه در گلستان با همکاری میراث فرهنگی استان برای گردشگری آبی مشخص شده که در برخی از جمله سد نگارستان ، سد لاستیکی خواجه نفس، سد وشمگیر، سد گلستان و سدکوچک مخزنی توشن اقدامات اولیه انجام شده است.
 

حضور در جشنواره اقوام برای گسترش فرهنگ مصرف آب/بازدید هزار کودک از غرفه موزه آب

 



نام دستگاه ارسال کننده خبر : شرکت آب منطقه ای گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس1
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .