عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » طرح نظارتی ویژه ماه مبارک رمضان 93 در گلستان آغاز شد


طرح نظارتی ویژه ماه مبارک رمضان 93 در گلستان آغاز شد

 طرح نظارتی ویژه ماه مبارک رمضان سالجاری از مورخ 27 خرداد ماه لغایت 10مرداد93 بمنظور پایش مستمر بازار وایجاد فضای روانی مناسب در سطح استان انجام می شود.

به گزارش روابط عمومی سازمان صنعت ،معدن و تجارت استان گلستان ؛ مهندس قوانلو رئیس سازمان در گفتگوی با پایگاه اطلاع رسانی سازمان گفت : با عنایت به فرا رسیدن ایام ماه مبارک رمضان و افزایش تقاضا برای انواع مواد غذایی به ویژه اقلام لبنی ، پروتئینی ، میوه و سبزیجات ، روغن ، خرما و شیرینی های مرسوم این ماه و به منظور پیشگیری از هر گونه کمبود و افزایش غیر منطقی قیمت کالاها و خدمات در استان و ایجاد فضای روانی مناسب در سطح جامعه ضمن پایش مستمر بازار و توجه ویژه به موضوع تامین و توزیع به موقع کالا و خدمات پر تقاضای این ماه ، تشدید نظارت و بازرسی بر عملکرد واحدهای تولیدی ، توزیعی ، و خدماتی و برخورد با تخلفات احتمالی و تسریع در رسیدگی به شکایات مردمی با بکارگیری همه امکانات و در دستور کار این سازمان قرار می گیرد .

 به گفته وی ؛ به همین منظورطرح نظارتی ویژه ماه مبارک رمضان سالجاری از مورخ 27 خرداد ماه لغایت 10مرداد93 در سطح استان انجام می شود.

 رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان از شهروندان خواست تا در صورت مشاهده هر گونه تخلف اعم از گرانفروشی و کم فروشی و ... مراتب را با شماره سامانه 124 به بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت اطلاع دهند.

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : صنعت ،معدن و تجارت استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس1
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : خلیلی
  • بازدید : 1637
  • کد خبر : 969