عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » تفاهم‌نامه مشترک دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان با شرکت زنجیره تولید گوشت مرغ گرگان و دشت امضا شد

به منظور توسعه زمینه‌های همکاری‌های مشترك و همه‌جانبه آموزشی، پژوهشی، توسعه‌ای، سرمایه‌گذاری، ترویجی و مشاوره‌ای؛

تفاهم‌نامه مشترک دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان با شرکت زنجیره تولید گوشت مرغ گرگان و دشت امضا شد

 
 تفاهم‌نامه مشترک دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان با شرکت زنجیره تولید گوشت مرغ گرگان و دشت امضا شد

 

 با هدف توسعه و ارتقاء همکاری‌های مشترك و همه‌جانبه آموزشی، پژوهشی، توسعه‌ای، سرمایه‌گذاری، ترویجی و مشاوره‌ای در زمینه پرورش و تولید جوجه گوشتی، دکتر موسی حسام، معاون پژوهش و فناوری دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان به عنوان نماینده دانشگاه با دکتررضا مبصری، مدیر عامل شرکت زنجیره تولید گوشت مرغ گرگان و دشت تفاهم‌نامه مشترکی را امضا کردند.

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان در این نشست ضمن بیان اهمیت پژوهش و تحقیق در دانشگاه گفت: دانشگاه‌ها با بهره‌گیری از دانش تولید شده می‌توانند نقشی اساسی در رفع مشکلات موجود در بخش صنعت و در جامعه داشته باشند.
دکتر حسام افزود: در حال حاضر با وجود پتانسیل‌های بالای علمی در دانشگاه‌ علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان، این قابلیت وجود دارد که دانشگاه به عنوان واحد تحقیق و توسعه مراکز صنعتی و واحدهای تولیدی ایفای نقش کند.
وی در ادامه خواستار نقش آفرینی دانشکده علوم دامی دانشگاه به عنوان واحد تحقیق و توسعه شرکت زنجیره تولید گوشت مرغ گرگان و دشت شد.
سپس دکتر مبصری، مدیر عامل شرکت زنجیره تولید گوشت مرغ گرگان و دشت ضمن ارائه روند شکل گیری زنجیره تولید در شرکت گرگان و دشت گفت: ما در مجموعه شرکت گرگان و دشت،در راستای رفع چالش ها و مشکلات، علاقمند به گسترش سطح همکاری‌های علمی و پژوهشی با دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان هستیم.
در ادامه دکتر بهروز دستار، رئيس دانشکده علوم دامی دانشگاه ضمن معرفي اعضای هيات علمی دانشکده علوم دامی، بر لزوم همکاري مشترک در جهت بکارگيری تجربه و انتقال دانش فنی در اجرای طرح های پژوهشی، مطالعاتی و مشاوره‌ای تاکيد کرد.
گفتنی است: در این نشست جمعی از اعضای هیأت علمی دانشکده علوم دامی دانشگاه و مدیران شرکت زنجیره تولید گوشت مرغ گرگان و دشت حضور داشتند.
در پایان این نشست حاضرین از بخش‌های مختلف شرکت گرگان و دشت که از حیث ظرفیت تولید، جایگاه دوم را در استان دارد شامل مرغ مادر، جوجه گوشتی تجاری، کارخانه خوراک و کشتارگاه بازدید کردند.
 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .