عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » کتابخانه دانشگاه با ۴۵۰۰۰ جلد کتاب فارسی و ۱۳۰۰۰ جلد کتاب لاتین جزء کتابخانه‌های مرجع در استان گلستان است.

رئیس کتابخانه مرکزی و مرکز اسناد دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان:

کتابخانه دانشگاه با ۴۵۰۰۰ جلد کتاب فارسی و ۱۳۰۰۰ جلد کتاب لاتین جزء کتابخانه‌های مرجع در استان گلستان است.

کتابخانه دانشگاه با ۴۵۰۰۰ جلد کتاب فارسی و ۱۳۰۰۰ جلد کتاب لاتین جزء کتابخانه‌های مرجع در استان گلستان است.

  آئین بزرگداشت هفته کتاب و کتابخوانی در دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان برگزار شد و طی آن رئیس کتابخانه مرکزی و مرکز اسناد دانشگاه ضمن تبریک این هفته، به ارایه گزارشی از فعالیت‌ها و اقدامات انجام گرفته طی یکسال گذشته در کتابخانه مرکزی و مرکز اسناد دانشگاه پرداخت.

رئیس کتابخانه مرکزی و مرکز اسناد دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان در آئین بزرگداشت هفته کتاب و کتابخوانی در دانشگاه ضمن تبریک این هفته، به ارایه گزارشی از فعالیت‌ها و اقدامات انجام گرفته طی یکسال گذشته در کتابخانه مرکزی و مرکز نشر دانشگاه پرداخت.
دکتر سید حسین حسینی‌فر یکی از اقدامات مهم صورت گرفته را ایجاد دسترسی آنلاین به اسناد از طریق نرم‌افزار آذرسا بیان کرد و افزود: از سال ۱۳۹۲ تا کنون پایان‌نامه‌های دانشجویان در این نرم‌افزار بارگذاری شده است.
وی از خرید ۳۲۷ جلد کتاب فارسی و ۲۱ جلد کتاب لاتین با توجه به درخواست و نیاز جامعه هدف خبر داد و تصریح کرد: اکنون کتابخانه دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان با ۴۵۰۰۰ جلد کتاب فارسی و ۱۳۰۰۰ جلد کتاب لاتین جزء کتابخانه‌های مرجع در استان گلستان به شمار می‌رود.
دکتر حسینی‌فر در پایان با اشاره به اقدامات صورت گرفته در حوزه مجلات و نشریات گفت: خوشبختانه با تدابیر انجام شده، در بحث نمایه‌سازی اقدامات مناسبی انجام و امتیاز کلیه نشریات دانشگاه ارتقا یافته است.


نام دستگاه ارسال کننده خبر : دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان
تأیید کننده خبر : کارشناس1
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .