عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » توسعه شهروند خلاق در گروه ارائه آموزش های فنی و حرفه ای در حوزه مشاغل نو است

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای گلستان در دیدار با شهردار گرگان:

توسعه شهروند خلاق در گروه ارائه آموزش های فنی و حرفه ای در حوزه مشاغل نو است

توسعه شهروند خلاق در گروه ارائه آموزش های فنی و حرفه ای در حوزه مشاغل نو است

حمزه کرایلو مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان گلستان با سید محمدرضا سیدالنگی شهردار گرگان دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان گلستان، حمزه کرایلو مدیرکل استان گفت: توسعه شهروند خلاق در گروه ارائه آموزش های فنی و حرفه ای در حوزه مشاغل نو است که اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان در سال جاری با این رویکرد آموزش های خود را ارائه کرده است.
وی افزود: با توجه به هدف گذاری اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان در خصوص تغییر روند در ارائه آموزش های نوین، سند حرفه فیبر نوری برای پیمانکاران آینده فیبر نوری، با مشارکت اداره کل مخابرات استان تدوین خواهد شد.
کرایلو در بخشی دیگر اظهار کرد: اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان با داشتن مربیانی برجسته، خدماتی را در حوزه تبصره 75 ارائه می کند و می توانیم در حوزه شهرسازی و زیباسازی شهری خدمات خوبی را با شهرداری ارائه دهیم.
مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان گلستان همچنین بیان کرد: در نظر داریم بازارچه دائمی فروش محصولات صنایع دستی را در راستای حمایت و اشتغال مهارت آموختگان ایجاد کنیم که همکاری شهرداری گرگان را در این خصوص می طلبد.
وی گفت: اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان آمادگی ارائه و اجرای دوره های آموزشی ویژه کارکنان شهرداری و خانواده های آنان بر حسب مشاغل را دارد.
سیدالنگی شهردار گرگان گفت: شهروند هوشمند، شهر هوشمند و همچنین حرکت به سمت شهرداری هوشمند با حمایت از آموزش های مهارتی در حوزه مشاغل نو اتفاق خواهد افتاد که شهرداری گرگان در این خصوص مصمم است و همکاری های لازم را انجام خواهد داد.
وی افزود: در کارگروه آموزشی شهرداری در خصوص اجرای آموزش های مهارتی برای کارکنان و خانواده های آنان مطرح و از این طرح استقبال می شود.


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .