عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » قدرت نمایی تیم های بانوان گلستان در لیگ های برتر


قدرت نمایی تیم های بانوان گلستان در لیگ های برتر

 

تیم های لیگ برتری والیبال و بسکتبال بانوان استان گلستان ، صدر جدول را در اختیار دارند .
به گزارش پایگاه خبری اداره کل ورزش و جوانان استان گلستان ، دو تیم والیبال سریک گنبدکاووس و بسکتبال بانوان شهرداری گرگان به نمایندگی از استان گلستان در لیگ برتر کشور حضور دارند .
در لیگ برتر والیبال کشور که با حضور 8 تیم در حال برگزاریست ، تیم سریک گنبد نماینده شایسته استان گلستان در حالی که اولین حضور خود در لیگ برتر را تجربه می کند ؛ با شکست تیم های صدیق گفتار وارنا – پیکان تهران – مس رفسنجان – جهانبین چهارمحال – سایپا تهران و ذوب آهن اصفهان و واگذری تنها 3 ست به حریفان ، با اقتدار در صدر جدول قرار دارد و امید اول قهرمانی در نیم فصل می باشد .
در جدول رده بندی تیم سریک گنبد با 6 بازی و 6 پیروزی و 17 امتیاز در رده اول جدول ، پیکان تهران دوم و ذوب آهن اصهفان در رده سوم جدول قرار دارد .
و اما دیگر نماینده استان گلستان در لیگ برتر کشور، تیم بسکنبال بانوان شهرداری گرگان می باشد که در پایان هفته پنجم ، بدون شکست در صدر جدول قرار دارد .
10 تیم حاضر در لیگ برتر بسکتبال بانوان کشور در حالی بازی های هفته ششم خود را آغاز خواهند کرد که نام تیم بانوان شهرداری گرگان بر تارک جدول رده بندی می درخشد .
بانوان بسکتبالیست گرگانی با شکست تیم های نیکان تهران – گاز تهران – پادما یدک اصفهان – نفت آبادان و تیروژه حیات کردستان ، این هفته به مصاف سپهرداد تهران خواهند رفت .
نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل ورزش و جوانان استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس1
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .