عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » ارائه بیش از 4 هزار نفر خدمت به افراد کارتن خواب درگرمخانه شهرداری گرگان

معاون محیط زیست و خدمات شهری شهرداری گرگان ؛

ارائه بیش از 4 هزار نفر خدمت به افراد کارتن خواب درگرمخانه شهرداری گرگان

 

معاون محیط زیست و خدمات شهری شهرداری گرگان از ارائه ۴۰۳۱ نفر خدمت به افراد بی سرپناه (کارتن خواب) در گرمخانه این شهرداری طی یک مدت یکسال خبر داد.

 به گزارش مرکز اطلاع رسانی روابط عمومی شهرداری گرگان، احمد سالاری با اعلام این خبر گفت: گرمخانه شهرداری گرگان از زمان شروع فعالیت از آذر ماه ۱۴۰۰ تا پایان آبان ماه ۱۴۰۱ به ازای ۴۰۳۱ نفر شب به افراد کارتن خواب و بی خانمان خدمات رسانی انجام داده است.

 سالاری افزود: ورودی های گرمخانه در فصل سرما افزایش داشته که در همین راستا ۲۷۹ نفر خدمت به افراد کارتن خواب در گرمخانه شهرداری ارائه شده است.

  وی ادامه داد: به طور متوسط در هر شبانه روز ۸ نفر در گرمخانه پذیرش می شوند و تعداد ۵ نفر در هر شب به صورت ثابت مراجعه می کنند.

 معاون محیط زیست و خدمات شهری شهرداری گرگان گفت: ساعت پذیرش در گرمخانه از ساعت ۱۹ الی ۸ صبح می باشد که در مدت اقامت خدمات بهداشتی، استحمام و یک وعده غذای گرم به مددجویان داده می شود.

 سالاری تصریح کرد: با توجه به اینکه اکثر افراد کارتن خواب، معتاد بوده و البسه آنها بسیار آلوده و در اکثر موارد نیاز به تعویض دارد، شهرداری گرگان در حد توان خود اقدام به تحویل لباس نو به این افراد می نماید.

 وی از شهروندان، خیّران و سازمانهای مردم نهاد خواست در صورت تمایل و تمکّن مالی می توانند در این کار خیر با شهرداری همکاری و البسه نو را به افراد نیازمند هدیه نمایند.

 سالاری با توجه به شروع فصل سرما شهروندان ددر صورت مشاهده افراد کارتن خواب با سامانه تلفنی ۱۳۷  تماس حاصل نمایند تا نسبت به جمع آوری و انتقال آنها به گرمخانه اقدامات اقدام لازم صورت پذیرد.



نام دستگاه ارسال کننده خبر : شهرداری گرگان
تأیید کننده خبر : کارشناس1
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .