عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » شهدا چراغ راه همه ما ونمونه راه رستگاری هستند


شهدا چراغ راه همه ما ونمونه راه رستگاری هستند

مدیر کل راه آهن شمال شرق 2 با معاون و مدیران این اداره کل با خانواده و فرزند شهید جامه شورانی دیدار و دلجویی نمودند. 

به گزارش روابط عمومی اداره کل راه آهن شمالشرق 2در این دیدار محسن اعتماد ،ضمن تبریک هفته بسیج بهاهمیتوگرامیداشت یاد ونام و خاطره شهیدان وخانواده آنان پرداخت وگفت : خانواده معظم شهدا هدیه های پروردگار متعال هستند تا ما با وجود آنان همواره به یاد و خاطره شهدای معظم باشیم.

محسن اعتماد اضافه کرد :خداوند به همه خانواده ها و فرزندان معظم شهدااجر فراوان عنایت فرماید وامروز نیز وظیفه همه ما ، خدمت به این انسانهای صبور ودلدادهاست.

وی تصریح کرد: ما نباید یاد و نام شهدا را فراموش کنیم واین دحالیست که سربلندی ایران اسلامی را مرهون از خود گذشتگی کسانی هستیم که از جان خود برای انقلاب شکوهمند اسلامی مایه گذاشتند وخداوند همراه کسانی است که اهل صبر و پایداری در راه خدا هستند و‌دنیا مکانی برای آزمونهای الهی است وما همواره در معرض امتحان هستیم و شهدا و خانواده ایشان از این آزمون سربلند بیرون آمدند.

وی خاطر نشان کرد: که از جان خود برای ایجاد و حفظ این تحول مایه گذاشتند و ما موظفیم برای همه نسلهای امروز از این از خود گذشتگی ها صحبت کنیم و خانواده شهدا بهترین سفیران شاهد در جامعه انددرخاتمه مدیر کل راه آهن شمالشرق2 از آقای رضا جامه شورانی فرزند شهید دفاع مقدس دلجویی وتکریم نمودند.



 


 

 



نام دستگاه ارسال کننده خبر : راه آهن
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : راه آهن
  • بازدید : 270
  • کد خبر : 97199