عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » تفاهم نامه همکاری مدیرکل کتابخانه های عمومی استان و اداره کل راه آهن شمال شرق ۲ منعقد شد


تفاهم نامه همکاری مدیرکل کتابخانه های عمومی استان و اداره کل راه آهن شمال شرق ۲ منعقد شد

 

 

تفاهم نامه مدیرکل کتابخانه های عمومی استان واداره کل راه آهن شمال شرق ۲ در راستای ترویج فرهنگ کتاب و کتاب خوانی امضاء شد.

 

به گزارش روابط عمومی اداره کل راه آهن شمال شرق۲، محسن اعتماد مدیر کل راه آهن شمال شرق۲ گفت : با عنایت به فرمایشات مقام معظم رهبری ( مدظله العالی ) در سال جاری مبنی برسال تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها و نیز در راستای ایجاد همدلی ،اتحاد وهمکاری سازمانها به خصوص مراکز و سازمان های فرهنگی در حوزه کتابخوانی و تولید فکر، افزایش معلومات عمومی و توسعه و ارتقاء سطح مطالعه ونیز ترویج کتاب و کتابخوانی، تفاهم نامه فی ما بین اداره کل کتابخانه های عمومی استان گلستان و اداره کل راه آهن شمال شرق۲منعقد گردید.

 

در این تفاهم نامه به مواردی مثل ترویج فرهنگ کتاب وکتابخوانی وهمکاریهای فرهنگی و بهره گیری از ظرفیت ها و فضاهای فرهنگی دو دستگاه در جهت ارتقاء و اعتلای فرهنگ کتاب وکتابخوانی و راهنمایی، مشاوره های تخصصی ،برگزاری مسابقات کتابخوانی و شرکت در برنامه های فرهنگی مشترک و ... اشاره شده است.

حاج عبدالحی میرزاعلی مدیرکل کتابخانه‌هایعمومیاستانگلستاندر این جلسه عنوان نمود: رهبر معظم انقلاب اسلامی( مدظله العالی) در بیانات خود همواره دغدغه خاصی برای توسعه فرهنگ کتاب و کتابخوانی دارند این درحالیست که کتاب بهترین وسیله برای انتقال ارزش ها و میراث یک جامعه به نسل بعد است و انسان را در مسائل گوناگون به تفکر،علم و آگاهی دعوت می کند.

وی سخنانی در راستای ایجاد انگیزه و افزایش فرهنگ کتاب و کتابخوانی و استقبال کارکنان و مدیرکل راه آهن شمال شرق۲ ازبرگزاری مسابقات کتاب وکتابخوانی و فعالیتهای فرهنگی این اداره کل عنوان و از آنان تقدیر نمود.

در این دیدار محسن اعتماد مدیر کل راه آهن شمال شرق2 نیز مطالبی در رابطه با فعالیتهای این اداره کل از جمله فعالیتهای فرهنگی ، ملی ،مذهبی و همچنین کسب مقام اول در بین دستگاههای اجرایی در فریضتین امر به معروف و نهی از منکر و رشد این اداره کل در رتبه برتر اقامه نماز و جشنواره شهید رجایی و غیره  اشاره واضافه کرد : اداره كل راه آهن منطقه شمال شرق ۲همواره در راستاي حمل و نقل ريلي در كريدور شمال جنوب قدمهاي خوبي برداشته است و از افزايش مراودات تجاري ريلي ( صادرات، ترانزيت و واردات ) از طريق اين حوزه استقبال مي نمايد و ظرفیت خوبی در این منطقه وجود دارد و نگاه ما به منطقه, نگاه توسعه‌ای است و کمک خواهیم کرد تا از این ظرفیت برای توسعه اقتصادی و اشتغالزایی در استان و منطقه استفاده شود.

 

 



 


 

 


 

 

 

 



نام دستگاه ارسال کننده خبر : راه آهن
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : راه آهن
  • بازدید : 276
  • کد خبر : 97201