عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » همایش ملی پیاده روی و جنگل نوردی کارکنان وزارت نیرو به میزبانی شرکت آب منطقه ای گلستان برگزار شد

به مناسبت هفته بسیج و بزرگداشت شهدای صنعت آب وبرق؛

همایش ملی پیاده روی و جنگل نوردی کارکنان وزارت نیرو به میزبانی شرکت آب منطقه ای گلستان برگزار شد

 

همایش ملی پیاده روی و جنگل نوردی کارکنان وزارت نیرو به میزبانی شرکت آب منطقه ای گلستان برگزار شد

دبیر شورای مرکزی وزارت نیرو و مسئول هماهنگی امور ورزش صنعت آب و برق کشور گفت: همایش ملی پیاده روی و جنگل نوردی کارکنان وزارت نیرو به میزبانی شرکت آب منطقه ای گلستان وبا حضور 150  نفر از کارکنان ورزشکار وزارت نیرو از سراسر کشور در روزهای دوم تا چهارم آذر ماه در گلستان برگزار شد. 
به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای گلستان ، "مالک حسین‌زاده "در مراسم اختتامیه  همایش ملی ثیاده روی و جنگل نوردی کارکنان وزارت نیرو با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری اظهار داشت: وظیفه اصلی دولت و مسئولان این است که اشتیاق به ورزش و روحیه ورزشکاری و ورزش همگانی را در مردم زنده کنند.
وی افزود: تمام فعالیت‌های ورزشی در وزارت نیرو در راستای نظام مندی ورزش برنامه‌ریزی شده و در دبیرخانه ورزش وزارت نیرو نیز در طی یکسال این برنامه‌ها اجرا می‌شود.
دبیر شورای مرکزی وزارت نیرو و مسئول هماهنگی امور ورزش صنعت آب و برق کشور گفت: یکی از مهم‌ترین مسائل و جدی‌ترین مبحثی که در بحث ورزش دنبال در دستورکار اشاعه و توسعه فرهنگ ورزش همگانی و مهم‌ترین بحثی که دنبال می‌شود مسئله سلامت کارکنان است.
حسین‌زاده بیان کرد: در حال حاضر تمامی شرکت کنندگان در این همایش از مهندسان و کارشناسان وزارت نیرو هستند و موجب افتخار وزارت نیرو است که اینگونه کارکنان به بحث ورزش بها می‌دهند.
وی با اشاره به اینکه گاهی دیده می شود اخلاق ورزشی در بین برخی ورزشکاران کشور رعایت نمی شود، گفت: قهرمانان ورزشی این مرز و بوم با سرمایه این کشور به قهرمانی رسیده اند و کسب جایگاه کرده اند ولی گاهی رفتارهای غیر ورزشی و بی احترامی به پرچم و کشور در برخی از آن ها دیده می شود که شایسته نیست وباید اصلاح شود ، چرا که ورزشکار بدون اخلاق ورزشی را نمی توان ورزشکار نامید.
وی با تشکر از میزبانی شرکت آب منطقه ای گلستان برای میزبانی این برنامه گفت: این همایش سیزدهمین برنامه ورزشی وزارت نیرو در سال جدید است و با میزبانی عالی شرکت آب منطقه ای گلستان در فضای جنگلی بی نظیر و آبشارهای زیبای شیرآباد برگزار شد.
 

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : شرکت آب منطقه ای گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .