عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » جلسه هماهنگی مسابقات ورزشی کارکنان دولت در گلستان برگزار شد


جلسه هماهنگی مسابقات ورزشی کارکنان دولت در گلستان برگزار شد

 

دستگاه های اجرایی استان تا دهم آذرماه فرصت دارند فرم های مربوط به اعضاء تیم های خود را در سامانه رویداد فدراسیون ورزش های همگانی بارگذاری نمایند.
به گزارش پایگاه خبری اداره کل ورزش و جوانان استان گلستان ، ولی الله مقصودلو معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان گلستان در جلسه هماهنگی دستگاه های اجرایی استان گفت: کلیه دستگاه های اجرایی مشمول قانون مدیریت خدمات کشوری می توانند در مسابقات ورزشی با عنوان « مسابقات ورزشی کارکنان دستگاه های اجرایی استان » شرکت کنند.
وی افزود: این مسابقات امسال با هدف نهادینه کردن ورزش در بین کارمندان دستگاه های اجرایی،حضور حداکثری کارکنان در فعالیت های ورزشی و ارتقاء سطح سلامت، نشاط و شادابی، و همینطور ایجاد صمیمیت و همدلی بین کارمندان با شعار « کارمند تندرست ، خدمت بهتر» برگزار می شود .
معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان گلستان عنوان کرد: رشته های ورزشی آمادگی جسمانی، تنیس روی میز، دارت،مینی فوتبال، والیبال و شنا (انفرادی) در قسمت آقایان و آمادگی جسمانی، تنیس روی میز، دارت، داژبال، والیبال و شنا (انفرادی) ویژه بانوان برگزار می شود .
مقصودلو ادامه داد : مسابقات فوق طی سه مرحله استانی ، منطقه ای و کشوری (نهایی) برگزار می شود و در دو مرحله ابتدایی مقام های اول و دوم به مرحله بعد صعود خواهند کرد . همچنین مسئولیت اجرای مسابقات بر عهده سرکار خانم غیناقی رییس هیئت همگانی استان گلستان و نظارت آن بر عهده ستاد مستقر در ادره کل ورزش و جوانان استان می باشد .
وی اظهار امیدواری کرد : به امید خدا بتوانیم طی جریان برگزاری مسابقات، ایامی مفرح و شاد را برای کارکنان دستگاه های اجرایی استان فراهم کنیم .
گفتنی است؛ آیین نامه برگزاری مسابقات از سوی دبیرخانه برگزاری مسابقات به دستگاه های اجرایی استان ارسال شده است تا مبتنی بر این آیین نامه نسیت به تشکیل تیم ها و ثبت نام در مسابقات حداکثر تا تاریخ 10 آذر ماه جاری اقدام کرده و مدارک و فرم های ثبت نام را در سامانه رویداد فدراسیون ورزش های همگانی https://events.isfaf.ir بارگذاری نمایند.


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل ورزش وجوانان استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .