عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » چهار محور اصلي گلستان به سيستم روشنايي مجهز مي شوند

مديركل راه و شهرسازي:

چهار محور اصلي گلستان به سيستم روشنايي مجهز مي شوند

چهار محور اصلي گلستان به سيستم روشنايي مجهز مي شوند

مديركل راه و شهرسازي گلستان خبر داد: سيستم روشنايي چهار محور اصلي و تقاطع هاي پرحادثه استان به طول 13 كيلومتر و با اعتبار 14 ميليارد و 699 ميليون ريال در حال اجراست.

به گزارش اداره روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان گلستان، مهندس "علي بخش رستمي" در گفت و گويي خبري اظهار داشت: محورهاي ارتباطي زينب آباد- راميان در حوزه شهرستان راميان، جلين- قرق و آق قلا - بندرتركمن (تقاطع پنج پيكر) در حوزه شهرستان گرگان و جاده قديم گرگان- كردكوي (تقاطع هاي كلو و روشن آباد) از محورهاي بهره مند از اين عمليات هستند.

وي با اشاره به اينكه اجراي اين عمليات از اواخر سال گذشته در محورهاي مذكور و تقاطع هاي پرحادثه استان در دستور كار قرار گرفته است، گفت: در سال گذشته، شبكه روشنايي تقاطع روستايي فارسيان در محور آزادشهر –خوش ييلاق، بزرگراه فاضل آباد و چهار راه سيد ميران در جاده قديم گرگان – كردكوي نيز از محل اعتبارات مذكور به طول سه كيلومتر به اجرا درآمد.

رستمي اعلام كرد: از سال 70 تاكنون در 155 كيلومتر از بزرگراه ها و راه هاي شرياني و اصلي و نقاط و مقاطع پرحادثه استان، شبكه روشنايي، اجرا و بهره برداري شده است.

وي اضافه كرد: به دلیل اینکه تامین روشنایی مسیر می تواند در شب و شرایط مه آلود، در کاهش حوادث جاده ای و همچنین تامین امنیت سفرهای برون شهری نقش موثری داشته باشد، این اداره کل در صورت تامین اعتبارات لازم، آماده است جهت اجرای سیستم روشنایی نقاط شناسايي شده اقدام کند.

رستمي خاطرنشان كرد: نصب سرعت گیر، نصب چراغ چشمک زن در طرفین تقاطع ها، نصب علایم عمودی برای تسهیل ترافیک و تجدید خط کشی مسیرها از اقدامات ديگري است كه در راستای ایمن سازی نقاط و مقاطع حادثه خیز استان در طول سال انجام مي شود.

استان گلستان بالغ بر پنج هزار كيلومتر راه اصلي، فرعي و روستايي دارد.

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره كل راه و شهرسازي استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .