عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » برگزاری نشست آموزشی و توجیهی نمایندگی های شهرستانی میراث فرهنگی گلستان


برگزاری نشست آموزشی و توجیهی نمایندگی های شهرستانی میراث فرهنگی گلستان

برگزاری نشست آموزشی و توجیهی نمایندگی های شهرستانی میراث فرهنگی گلستان

 در راستای ارتقای خدمات و خدمت رسانی مطلوب به مسافران وگردشگران در شهرستان های استان گلستان، نشست آموزشی وتوجیهی مسئولین و کارشناسان نمایندگی های شهرستانی میراث فرهنگی گلستان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی وامورفرهنگی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان گلستان، معاون گردشگری این اداره کل دراین نشست با اشاره به اهمیت ارائه خدمات مطلوب به مسافران وگردشگران ورودی به استان گفت: با توجه به اینکه دربعضی از شهرستان های استان، واحدهای پذیرایی و اقامتی مناسب جهت ارائه خدمات به مسافران وجود ندارد ، جذب سرمایه گذار و برنامه ریزی در راستای رونق و ایجاد واحدهای پذیرایی و اقامتی از ضروریات است.

احمد تجری درادامه ضمن تاکید بر لزوم اجرای طرح استاندارد سازی واحدهای اقامتی وپذیرایی استان، افزود: درکلیه شهرستان ها نسبت به اجرای این طرح برای هتل ها و میهمانپذیرها اقدام شود.

وی همچنین به روند صدور پروانه های تاسیسات گردشگری استان اشاره داشت و تصریح نمود: با توجه به اهمیت توسعه تاسیسات گردشگری استان، نظارت بر این تاسیسات گردشگری و بازدید از واحدهای پذیرایی واقامتی در برنامه های نظارت شهرستانی قرار گیرد.

تجری اذعان داشت: درفصل پیک مسافر و باتوجه به استقبال گردشگران از تجربه اقامت در مناطق عشایری، چادرهای عشایر استان را نیز می توان درقالب خانه مسافر ساماندهی کرد.

معاون گردشگری استان گلستان، به اهمیت اقامتگاه های بوم گردی در جلب گردشگران اشاره داشت و افزود: اقامتگاه های بوم گردی از نقاط قوت استان محسوب می شوند و می توان با ساماندهی آنها درروستاهای هدف گردشگری ضمن بهره مندی از تسهیلات صندوق امید که دراین راستا به ارائه و پرداخت تسهیلات با نرخ سود مناسب اقدام نموده است، در راستای توسعه ورونق گردشگری استان گام های ارزنده ای برداشت.

وی همچنین درپایان اظهار امیدواری کرد: با ارائه خدمات مطلوب به مسافران وگردشگران ورودی به استان گلستان به خصوص درایام پیک سفر، ضمن ایجاد رضایتمندی برای مسافران، صنعت گردشگری استان بیش از پیش رونق یافته و اقتصاد منطقه توسعه یابد.

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .