عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » هشدار شرکت آب و فاضلاب استان گلستان نسبت به یخ زدگی کنتورهای آب


هشدار شرکت آب و فاضلاب استان گلستان نسبت به یخ زدگی کنتورهای آب

 
 

مدیر دفتر روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب استان گلستان نسبت به یخ زدگی کنتورهای آب مشترکین در فصل سرما هشدار داد.
به گزارش روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب استان گلستان، ولی ا... ساور افزود :  با توجه به اطلاعیه سازمان هواشناسی استان مبنی بر افت دمای هوا طی شب و روزهای آینده ،  در صورتی که کنتورهای آب و لوله های قبل و بعد مشترکین محترم بطور روباز قرار دارند، جهت جلوگیری از یخ زدگی و ترکیدگی آن در روزهای سرد پیش رو اقدامات پیشگیرانه بعمل آورند.
وی افزود: برای جلوگیری از آسیب های احتمالی به این تجهیزات در فصل سرما ضروری است، مشترکین گرامی با استفاده از لوازم مناسب از جمله پشم شیشه، موکت و گونی و ... نسبت به حفاظت از کنتورها و لوله های روباز آب اقدام نموده و در خاتمه آنرا جهت جلوگیری از نفوذ رطوبت با پلاستیک ضخیم یا سایر مواد مناسب عایق بندی نمایند.
ساور تصریح کرد: در صورت بروز یخ زدگی کنتور و لوله ها از اقداماتی نظیر ریختن آب جوش روی کنتور آب و روشن نمودن آتش در حوضچه کنتور جدا خودداری نمایند و همچنین برای جلوگیری از یخ زدگی از بازنگهداشتن شیرهای آب که موجب ایجاد هزینه های زیاد برای مشترکین و نیز خالی شدن مخازن ذخیره در شهرها میگردد، خودداری نمایند.
مدیر دفتر روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب استان گلستان یادآور شد: سامانه ۱۲۲ این شرکت بصورت شبانه روزی آماده پاسخگویی و ارائه راهنمایی های لازم برای مشترکین می باشد و هم استانی های عزیز در صورتی که با مشکلات شکستگی و بروز حادثه مواجه شدند می توانند با این سامانه تماس بگیرند.
                                                                             
 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : شرکت آب و فاضلاب
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .