عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » تلفیق روح نماز و خدمت شایسته به خلق در مدیریت درمان تامین اجتماعی گلستان


تلفیق روح نماز و خدمت شایسته به خلق در مدیریت درمان تامین اجتماعی گلستان

 

 

 

 

به گزارش روابط عمومی مدیریت درمان تامین اجتماعی استان گلستان ، دکتر زینلی مدیر درمان تامین اجتماعی استان گلستان طی مصاحبه ای با واحد مرکزی خبر سیمای گلستان به تشریح برنامه های اقامه نماز مجموعه تحت مدیریت خود پرداخت و عواملی که سبب شد این مدیریت برای سومین سال پیاپی با کسب هزار امتیاز کامل به مقام برتر استان نایل آید را تشریح کرد. 

دکتر زینلی گفت : ما در استان دو بیمارستان و ۸ درمانگاه تخصصی و عمومی داریم که خدمات توسط هزار و ۵۰۰ نفر همکاران استان ارائه می شود و ما با برنامه ریزی در حوزه اقامه نماز سعی کرده ایم که روح نماز را در سازمان وارد نماییم و نماز در سازمان ما صرفا یک پوسته و یک اقدام فردی و عبادی نیست بلکه اقامه نماز با روح خدمت به خلق خدا و ارائه خدمات شایسته آمیخته است.
وی همچنین به برگزاری دوره های آموزش نماز و افزایش آگاهی پرسنل و خانواده ها در این زمینه اشاره کرد و اجرای مرتب جلسات شورای اقامه نماز و نیز تجهیز نماز خانه های مراکز و توجه به حضور همکاران در نماز جماعت را از جمله عوامل دخیل در کسب این رتبه دانست.
وی از دبیر شورای اقامه نماز مدیریت درمان و نیز ائمه جماعات ستاد مدیریت درمان و مراکز درمانی به جهت همکاری در اجرای برنامه ها تقدیر نمود.

نام دستگاه ارسال کننده خبر : مدیریت درمان تامین اجتماعی استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .