عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » ارائه خدمات داروخانه و مراکز توانبخشی جمعیت هلال احمر گلستان به ۶۶ هزار نفر در ۹ ماهه سال


ارائه خدمات داروخانه و مراکز توانبخشی جمعیت هلال احمر گلستان به ۶۶ هزار نفر در ۹ ماهه سال

ارائه خدمات داروخانه و مراکز توانبخشی جمعیت هلال احمر گلستان به ۶۶ هزار نفر در ۹ ماهه سال


مدیرعامل جمعیت هلال احمر از ارائه خدمات ۲ داروخانه ها و ۱۳ مرکز توانبخشی هلال احمر استان به ۶۶ هزار نفر در ۹ ماهه سال ۱۴۰۱ خبر داد.
به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر گلستان، قاسم غریب آبادی با اشاره به اینکه رسالت جمعیت هلال احمر خدمت به مردم است، اظهار کرد: هلال احمر استان با ظرفیت ۲ داروخانه در ۹ ماهه سال جاری به ۵۹ هزار نفر شامل ۴۰ هزار نفر در گرگان و ۱۹ هزار نفر در گنبدکاووس به بیماران مراجعه کننده خدمات دارویی ارائه داده است.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان افزود: داروخانه های هلال احمر استان با اکثر بیمه ها طرف قرارداد بوده و همه داروها به ویژه داروهای بیماران خاص را با توجه به سهیه داروی دریافتی به مردم ارائه می دهد.
وی در خصوص مراکز توانبخشی هلال احمر در استان افزود: ۱۳ مرکز توانبخشی فعال شامل ۷ مرکز فیزیوتراپی در گرگان، گنبدکاووس، آق قلا، بندرترکمن، بندرگز، گمیشان، مینودشت، ۳ مرکز گفتار درمانی در گرگان، کردکوی، بندرترکمن، ۲ مرکز کار درمانی در گرگان و بندرترکمن و یک مرکز روان شناسی در گرگان از ابتدای سال تا پایان آذر ۱۴۰۱ با تعرفه نیمه دولتی به ۷ هزار و ۲۸۷ نفر خدمات درمانی ارائه داده که بیشترین مراجعان مربوط به مراکز فیزیوتراپی بوده است.

نام دستگاه ارسال کننده خبر : جمعیت هلال احمر گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .