عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » طرح توسعه مهارت آموزی با هدف پوشش اشتغال کارجویان بومی در طرح های مهم اقتصادی و مرتبط با پیشرفت استان گلستان تصویب شد

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای گلستان:

طرح توسعه مهارت آموزی با هدف پوشش اشتغال کارجویان بومی در طرح های مهم اقتصادی و مرتبط با پیشرفت استان گلستان تصویب شد

طرح توسعه مهارت آموزی با هدف پوشش اشتغال کارجویان بومی در طرح های مهم اقتصادی و مرتبط با پیشرفت استان گلستان تصویب شد

حمزه کرایلو مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان گلستان از تصویب طرح توسعه مهارت آموزی با هدف پوشش اشتغال کارجویان بومی در طرح های مهم اقتصادی و مرتبط با پیشرفت استان گلستان در شورای برنامه ریزی و توسعه استان خبر داد.
به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان گلستان، کرایلو گفت: با هدف افزایش بهره وری نیروی انسانی و تقویت نیروی کار ماهر بر اساس ارائه آموزش های مهارتی مبتنی بر رشته های مورد نیاز و مرتبط با طرح های تحول ساز استان طرح توسعه مهارت آموزی با هدف پوشش اشتغال کارجویان بومی در طرح های مهم اقتصادی و مرتبط با پیشرفت استان گلستان به تصویب رسید.
وی افزود: یكی از عوامل مهمی که تاثیر قابل ملاحظه ای بر بهره وری دارد و می تواند نقش مؤثری در افزایش آن ایفا نماید، آموزش است. فنون و طرح های جدید ارتقاء بهره وری نمی تواند بدون پرسنل آموزش دیده، ایجاد و بكار گرفته شود. نیروی انسانی بر اساس امكانات، مهارتها، دانش و نگرش خویش که از آموزش کسب کرده است، در طی مراحل مختلفی می تواند نقش بسزایی در بهبود و افزایش بهره وری داشته باشد.
کرایلو در بخشی دیگر بیان کرد: در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان گلستان مقرر شد رشته های مورد نیاز و منطبق با طرح های تحول ساز استان توسط معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری استان با همکاری دستگاه های اجرایی احصا شود.
مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای گلستان همچنین اظهار کرد: اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان موظف است نتایج حاصل از اقدامات و اجرای طرح را در بازه های 6 ماهه به این دبیرخانه اعلام کند.


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .