عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » برگزاری اولین نشست هم اندیشی با همکاران پزشک عمومی


برگزاری اولین نشست هم اندیشی با همکاران پزشک عمومی

به گزارش روابط عمومی مدیریت درمان تامین اجتماعی استان گلستان ، اولین نشست هم اندیشی مدیریت درمان گلستان با پزشکان عمومی و داروسازان شاغل در مراکز ملکی مرکز وغرب استان برگزار شد.

بنا به این گزارش دکتر زینلی مدیر درمان گلستان در این نشست که روسای مراکز درمانی نیز حضور داشتند ، ضمن ارائه گزارش عملکرد یک ساله از پزشکان و داروسازان به جهت ویزیت بیش از یک میلیون بیمار طی 9 ماهه اول سالجاری تقدیر کرد.

وی همچنین با ارائه جداول آماری وضعیت مراکز درمانی را از حیث تجویز آزمایش ، دارو و سایر موضوعات کلینیکی و پاراکلینیکی بررسی و ارائه کرد تا همکاران با توجه به این جداول آماری ضمن اطلاع از فرایندهای کاری سازمان بتوانند اصلاحات لازم در مواردی که انحراف وجود دارد را انجام دهند.

همچنین در این نشست با ارائه بهای برخی از اقلام دارویی که شکلهای مختلفی دارند ولی اثربخشی آنها یکسان است توصیه شد در مواردی که مقاومتی از سوی بیمار وجود ندارد تلاش شود با هدف بالا بردن بهره وری ، از اشکال ارزان تر دارو استفاده شود.

فرهنگ سازی در بین بیماران در خصوص ایجاد پرونده الکترونیک و استفاده های اجتماعی وغیر درمانی از پرونده های بیماران با دستورات قضایی نیز موضوعی بود که تاکید شد بیماران با اطلاع از این موضوع دیگر با استفاده از کد ملی خود برای دیگران دارو  تقاضا نخواهند کرد.

در ادامه جلسه پزشکان و داروسازان حاضر در جلسه سئوالات و ابهامات خود را در زمینه های کاری بیان کردند و پیشنهاهایی جهت بهبود فرایندهای کاری ارائه کردند.

در این نشست در راستای حمایت از خانواده و فرزندآوری ، دو تن از همکاران پزشک وداروساز که اخیرا با هم ازدواج کرده بودند مورد تشویق حضار قرار گرفته و هدیه ای به ایشان تقدیم شد.

گفتنی است به زودی نشستی مشابه با پزشکان و داروسازان شرق استان نیز در محل بیمارستان خاتم الانبیاء(ص) گنبد کاووس برگزار خواهد شد.



نام دستگاه ارسال کننده خبر : مدیریت درمان تامین اجتماعی استان گلستان
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .