عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » همزمان با برودت شدید دما/ تاکنون حدود 2 هزار 350 دستگاه کنتور آب خسارت دید

مدیر عامل آبفا گلستان:

همزمان با برودت شدید دما/ تاکنون حدود 2 هزار 350 دستگاه کنتور آب خسارت دید

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان گلستان عنوان کرد: از زمان آغاز برودت شدید دما در استان گلستان تاکنون 2هزار 350 دستگاه کنتور آب مشترکان خسارت دید .
به گزارش روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب استان گلستان ، دکتر ایرج حیدریان با اعلام این خبر افزود : به دلیل سرمای هوا و یخبندان‌ هفته گذشته و کم توجهی تعدادی از مشترکان این شرکت در مناطق شهری و روستایی استان، ۲ هزار و ۳۵۰ فقره کنتور آب دچار خسارت شد.
مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان گلستان افزود  : کنتورهای آسیب دیده بیشتر در روستاهای واقع در مناطق کوهستانی گلستان است که ماموران واحد حوادث شرکت آب و فاضلاب در ۱۴ شهرستان استان در حال تعمیر یا تعویض کنتورها هستند.
وی اضافه کرد: تاکنون بخشی از کنتورهای آسیب دیده ناشی از برودت هوا و یخبندان با مشارکت مشترکان تعویض شدند و عملیات تعویض کنتورهای باقی مانده در حال انجام است.
حیدریان گفت : خوشبختانه با پیش بینی ها و تمهیدات صورت گرفته در شرایط کنونی، هیچ گونه مشکلی در شبکه آب شرب، مخازن و  تاسیسات آبرسانی پیش نیامد و قطع آب مرتبط با این وضعیت در استان  ایجاد نشد.
                                                                      
وی ادامه داد: با اطلاع رسانی های گسترده ای که از طریق صدا و سیمای استان و  رسانه ها توسط روابط عمومی شرکت  انجام شد ، تلاش شد تا اهمیت انجام توصیه های پیشگیری از یخ زدگی لوله ها و کنتورها جدی گرفته شود.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان گلستان با تاکید دوباره بر پوشاندن کنتورها و لوله های روباز ساختمان ها، درباره روش های رفع یخ زدگی گفت: مشترکین می توانند مطابق اطلاع رسانی های این شرکت در صورت بروز یخ زدگی با حرارت غیرمستقیم و آب ولرم و نیز با سشوار و کیسه آب گرم نسبت به رفع یخ زدگی اقدام نمایند همچنین با توجه به پیش بینی گرم تر شدن هوا طی روزهای آینده و امکان ترکیدگی لوله ها و کنتورهای یخ زده، هر روز تاسیسات آب شرب، و حوضچه کنتور را بازدید نمایند که نشتی نداشته ب


نام دستگاه ارسال کننده خبر : شرکت آب و فاضلاب
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .