عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » تکریم جامعه ایثارگری عین عبادت است


تکریم جامعه ایثارگری عین عبادت است

 

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گلستان عنوان کرد: پیگیری توام با تکریم مطالبات جامعه ایثارگری و تسربع در حل مشکلات این قشر معزز عین عبادت است.


به گزارش ایثار واحد استان گلستان؛ اسرافیل وزیری در حاشیه ملاقات عمومی با خانواده های معظم شاهد و ایثارگر، در گفت‌وگو با خبرنگار ایثار گلستان عنوان کرد: شنیدن خواسته‌های جامعه هدف از وظایف مهم و اساسی کارکنان بنیاد است که موجب آشنایی بهتر با مشکلات و درخواست‌های آنان شده و درنهایت به رفع این مشکلات کمک شایانی خواهد کرد.
وزیری با اشاره به اهمیت توسعه و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و لازمه آن در جامعه برای آشنایی هرچه بیشتر نسل جوان عنوان کرد: وظیفه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت به عهده همه است و همه باید به فرهنگ ایثار، جهاد و مقاومت توجه ویژه‌ای داشته باشند.
وی پاسداشت رشادت‌ها و دلیرمردی‌های جانبازان و ایثارگران را رسالتی همگانی برشمرد و گفت: همه ما مدیون شهدا و ایثارگران هستیم و باید برای تکریم خانواده‌های آنان از هیچ کوششی دریغ نکنیم.
وزیری با تاکید بر لزوم خدمت رسانی به خانواده های معظم شهدا وایثارگران شهرستان اظهار داشت: خدمت رسانی به بهترین قشر از جامعه یعنی ایثارگران و خانواده های شهدا اصلی ترین وظیفه ماست و ما با تمام توان در راستای خدمت رسانی و حفظ عزت و کرامت این عزیزان تلاش خواهیم کرد.
نام دستگاه ارسال کننده خبر : بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .