عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » استفاده از خرد جمعی، انجام کار تیمی، همفکری و تعامل در موفقیت مجموعه یک ضرورت است

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای گلستان در دهمین جلسه شورای اداری:

استفاده از خرد جمعی، انجام کار تیمی، همفکری و تعامل در موفقیت مجموعه یک ضرورت است

استفاده از خرد جمعی، انجام کار تیمی، همفکری و تعامل در موفقیت مجموعه یک ضرورت است

 

حمزه کرایلو مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان گلستان در دهمین جلسه شورای اداری بر ضرورت استفاده از خرد جمعی، انجام کار تیمی، همفکری و تعامل در موفقیت یک مجموعه تاکید کرد.
به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان گلستان، حمزه کرایلو گفت:در شرایط کنونی استفاده از خرد جمعی، ظرفیت های فکری و افراد توانمند و صاحب تجربه به عنوان فرصت‌های کامل و گرانبهایی برای بهره‌برداری وجود دارند که استفاده از اندیشه و تجارب آنها و هم‌افزایی این اندیشه‌ها می‌تواند بستری بالقوه فراهم کند.
وی افزود: مدیران زمانی موفق هستند که یک رهبر خوب باشند و اگر مدیران به شکلی هدفمند از مهارتهای رهبری استفاده نمایند، قادر خواهند بود تا حداکثر بهره را از مجموعه خود ببرند.
کرایلو همچنین بیان کرد: اتاق فکر متشکل از افراد خبره با رویکردی جدید در حوزه برنامه ریزی و اجرای آموزش های مهارتی در استان تشکیل خواهیم داد تا بتوانیم آموزش های مهارتی را موثرتر از گذشته اجرا کنیم.
مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای گلستان اظهار کرد: ظرفیت ها و قابلیت های ویژه شهرستان ها را شناسایی کنید تا آموزش های مهارتی را به سمت ظرفیت ها و قابلیت های جدید و اشتغالزا سوق دهیم.
شایان ذکر است در دهمین جلسه شورای اداری اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان گلستان، جافر معاون اداری و پشتیبانی،یلمه معاون آموزش،پژوهش و برنامه ریزی،کیانی مسئول حراست، نوروزی رئیس اداره آزمون و ارزشیابی مهارت، تجری مسئول روابط عمومی،آقاپور مسئول ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات اداره کل و روسای مراکز ترکمن،خواهران گرگان،مراوه تپه،گنبدکاووس و گالیکش در خصوص مسائل اداری و پشتیبانی و مهمانسراها،تبصره ۱۶ و ۱۸ تسهیلات آموزشگاه های آزاد،پورتال جامع سازمان،تجربیات موفق مهارت آموزی در محیط کار واقعی و تجربیات موفق در حوزه آموزش روستایی مطالبی را ارائه کردند.


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان گلستان
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .