عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » خدمت به جامعه ایثارگری افتخاری بزرگ برای مسئولان است


خدمت به جامعه ایثارگری افتخاری بزرگ برای مسئولان است

 

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خدمت توام با تکریم و تسریع در روند خدمت رسانی به این قشر معزز افتخاری بزرگ برای مسئولان است.
به گزارش ایثار واحد گلستان اسرافیل وزیری در دیدار چهره به چهره با جامعه ایثارگری استان گفت: خدمت توام با تکریم و تسریع در روند خدمت رسانی به این قشر معزز افتخاری بزرگ برای مسئولان است.
مدیرکل بنیاد گلستان با تشریح نقش امام خمینی(ره) در پیروزی انقلاب و دفاع مقدس بیان کرد: شهدا با ولایت پذیری و تبعیت از ولایت گام در این مسیر ارزشمند نهادند و امروز جوانان ایران اسلامی نیز باید با تاسی از رزمندگان و شهدا پیرو خط ولایت باشند.
وزیری با تاکید بر اینکه امروز زنده نگه داشتن یاد و خاطر شهدا، تبیین اهداف و سیره آنها و ادامه مسیر انقلاب یک وظیفه ملی است، بیان کرد: برگزاری کنگره ها، یادواره ها و مجالس شهدا می تواند بسیار در این راستا تاثیر گذار باشد.
وی سرکشی و پیگیری مستمر مشکلات خانواده های معظم شاهد و ایثارگر را وظیفه مسئولان دانست و افزود: شهیدان با درک صحیح از شرایط کشور، پای در میدان مبارزه حق علیه باطل گذاشتند و امروز مسئولان موظف‌اند تا ضمن سرکشی خانواده آنان، قدردان ایثار و ازخودگذشتگی شهدا و ایثارگران باشند.
وی ادامه داد: خانواده شهدا مظهر صبر و شکیبایی هستند و تکریم خانواده های معظم شاهد و ایثارگر وظیفه ای دینی، ارزشی و انسانی برای تمامی آحاد مردم و مسئولان است.

نام دستگاه ارسال کننده خبر : بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .