عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » همزمان با هفته دولت مجتمع خدمات بهزیستی فردیس صادق آباد افتتاح شد


همزمان با هفته دولت مجتمع خدمات بهزیستی فردیس صادق آباد افتتاح شد

همزمان با هفته دولت مجتمع خدمات بهزیستی فردیس صادق آباد افتتاح شد

در دومین روز از هفته دولت نخستین مجتمع خدمات بهزیستی روستایی در مرکز بخش لوه با نام مجتمع فردیس صادق آباد با حضور فرماندار، بخشداران، مدیران، شوراهای اسلامی، دهیاران و برخی از مددجویان افتتاح گردید.

  به گزارش "دهیاری صادق آباد" رمضانی راد رییس اداره بهزیستی شهرستان گالیکش در این مراسم گفت: مجتمع خدمات بهزیستی فردیس روستای صادق‌آباد 10 روستای بخش لوه شهرستان گالیکش را پوشش می‌دهد و در راستای اجرای اصل 44 قانون اساسی و برون سپاری خدمات، این مجتمع خدماتی بعنوان نخستین مجتمع روستایی در بخش لوه افتتاح گردید.

 وی بابیان اینکه این مجتمع در یک ساختمان استیجاری فعالیت خود را آغاز کرده و سه نفر در آن مشغول به کارشده‌اند، افزود: در مرحله اول 350 پرونده مدد جویی به این مجتمع واگذار گردید.

 به گفته رئیس اداره بهزیستی شهرستان گالیکش این مجتمع توسط بخش خصوص اداره می‌شود و بهزیستی به ازای هر پرونده و درازای ارائه خدمات به مددجویان تحت پوشش این مجتمع، ماهانه 100 هزار ریال پرداخت می‌کند.

وی افزود در سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل و در راستای اهداف سازمان بهزیستی، تکریم ارباب رجوع، حمایت از خانواده ها، صرفه جویی در هزینه ها، خصوصاً مدیریت زمان و همچنین اجرای مطلوبتر CBR روستایی (توانبخشی مبتنی بر جامعه) و گسترش مراکز غیر دولتی در مناطق محروم و روستاها، شناسایی و تشکیل پرونده، روند بهتر خدمات به توانخواهان، اشتغالزایی مدد جویان، جلب مشارکتهای مردمی، مساعدت در توانمند سازی معلولین روستایی و ... این مجتمع از امروز کار خود را آغاز خواهد کرد.
رمضانی راد خانمها منیژه مهرنوش و بهاره خرمالی از مددجویان اداره بهزیستی این روستا و شهرستان را بترتیب بعنوان مدیر مجتمع و مسئول فنی این مجتمع روستایی معرفی نمود.

حسن خسروی فرماندار شهرستان گالیکش نیز با حضور در مراسم افتتاحیه این مجتمع گفت: روستاهای شهرستان گالیکش بویژه بخش لوه از محرومیت های بالایی برخوردار میباشند اما ایجاد و تاسیس مراکزی که بتواند خدمات مطلوبتری به قشر محروم و ناتوان ارائه دهد از جمله اقدامات خوب و پسندیده دولت میباشد و با تلاش‌های مستمر از سوی این مراکز و کمک‌های اداره بهزیستی، در بخش اشتغال خانواده‌های تحت پوشش توانمندی‌های لازم به وجود خواهد آمد.

خسروی در خاتمه افزود: امیدوارم با افتتاحیه این مرکز کمکهای شایانی به محرومین و مدد جویان روستایی انجام گیرد.

 

همزمان با هفته دولت مجتمع خدمات بهزیستی فردیس صادق آباد افتتاح شد

 

همزمان با هفته دولت مجتمع خدمات بهزیستی فردیس صادق آباد افتتاح شد

 

همزمان با هفته دولت مجتمع خدمات بهزیستی فردیس صادق آباد افتتاح شد

 


تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .