عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » نهمین جلسه ماهانه دهیاران گالیکش در سال 1395 برگزار شد


نهمین جلسه ماهانه دهیاران گالیکش در سال 1395 برگزار شد

نهمین جلسه  ماهانه دهیاران گالیکش در سال 1395 برگزار شد

به گزارش روابط عمومی بخشداری مرکزی گالیکش،نهمین نشست ماهانه دهیاران بخش مرکزی گالیکش در سال 1395 با حضور آقای حمید رضا نیازی بخشدار مرکزی گالیکش ،محمدحیدری  بخشدار لوه ودکتر سعید پورقاز رییس شبکه دامپزشکی شهرستان گالیکش ،حمید قره سفلو سرپرست اداره ثبت احوال و دهیاران بخش مرکزی وبخش لوه  در روزسه شنبه 07/10/1395 در محل سالن جلسات فرمانداری گالیکش برگزار شد

این جلسه به درخواست دامپزشکی و ثبت احوال  و با پیگیری و تلاش  بخشدار ان مرکزی و لوه در محل فرمانداری گالیکش  برگزار شد.

در این جلسه نیازی  بخشدار گالیکش  ضمن خیر مقدم به مدعوین با بیان اهمیت بزرگداشت روز 9دی  این حماسه ماندگار و تأثیرگذار در تاریخ انقلاب اسلامی، گفت: آنچه مورد تأکید است درس ها و پیامدهای حماسه نهم دی می باشد که با توجه به نیازهای امروز جامعه اسلامی باید تبیین شود.

بخشدار مرکزی   با اشاره به اینکه تاريخ انقلاب ما سراسر حماسه است افزود: هر گاه مردم در صحنه حضور یافته اند فتنه ها را خاموش و نظام را بیمه و دشمنان را مایوس کرده اند.

"حمیدرضا نیازی  " از حماسه نهم دی ماه به عنوان یک حماسه فراموش نشدنی یاد کرد و گفت: حضور مردم همواره توانسته انقلاب اسلامی را در تمام عرصه ها از جمله تحریم ها و جنگ های روانی دشمن بیمه کند و ما مسئول هستیم که این حضور مردم را در صحنه نگه داریم.

وی از تلاشها و پیگیریهای دامپزشکی در موارد گوناگون و انجام ماموریتهای موثر و مفید در شهرستان  بویژه واکسیناسیون منظم و بموقع تشکر کردند.

دکتر سعید پور قاز مسول شبکه دامپزشکی گالیکش  ضمن تشکر از بخشداران برای برپایی این جلسه  و پیگیری و همکاری همیشگی در خصوص مسائل مرتبط با دامپزشکی و تشکر از دهیاران که همیشه یاری گر اکیپهای دامپزشکی بوده اند به شرح وظایف و جایگاه دامپزشکی در تامین سلامت سفره های شهروندان پرداخته و تاکید نمودند با توجه به اینکه قسمت اعظم دام های سبک و سنگین شهرستان گالیکش  در روستاهاقرار دارد ما نگاه  ویژه ای به روستاها داریم و برای حفاظت از سرمایه دامی شهرستان  از هیچ تلاشی دریغ نمیکنیم.

در این جلسه مسائل گوناگون مرتبط با همکاری دهیاران و دامپزشکی مطرح شد و به صورت ویژه موضوع آنفولانزای حاد پرندگان  و راههای پیشگیری از آن  مورد آموزش،بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

درادامه رئیس اداره ثبت احوال شهرستان ضمن تقدیروتشکرازدهیاران مطالبی درخصوص ارائه خدمات بهترودقیق اسناد ازقبیل : ثبت وقایع حیاتی ، اطلاع رسانی و آگاهی بخشی به مردم توسط دهیاران جهت تعویض کارت ملی و تعویض شناسنامه ، ثبت به موقع وقایع حیاتی ونقش آن درتوسعه و آبادانی کشور،دقت لازم وارائه گزارش های وفات وتولد ، تحویل به موقع فرم های مربوطه ، نحوه ثبت نام و تعویض کارت ملی و ویژگی ها وضرورت اخذ کارت هوشمند ملی را بیان کردند وتعامل وهمکاری بیشتردهیاران با اداره ثبت احوال را خواستارشدند.

نهمین جلسه  ماهانه دهیاران گالیکش در سال 1395 برگزار شد

 

نهمین جلسه  ماهانه دهیاران گالیکش در سال 1395 برگزار شد

 


تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .