عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » انجمن معلولین و مددجویان بهزیستی صادق آبادی تشکیل شد


انجمن معلولین و مددجویان بهزیستی صادق آبادی تشکیل شد

انجمن معلولین و مددجویان بهزیستی صادق آبادی تشکیل شد

با حضور کارشناسان مجتمع پردیس بهزیستی گالیکش و جمعی از معلولین و مددجویان بهزیستی، نخستین انجمن معلولین و مددجویان بهزیستی در صادق آباد تشکیل شد.

به گزارش دهیاری روستای صادق آباد، سبحانی کارشناس و مدد یار بهزیستی گالیکش در این دیدار گفت: مجتمع پردیس گالیکش در صدد است که با مشارکت معلولین و مددجویان و خانواده های آنان و دهیاران روستاها، زمینه ایجاد اشتغال و تشکیل بنگاه های زود بازده و همچنین تأسیس صندوق های سرمایه گذاری معلولین را در روستاهای تحت پوشش خود فراهم نماید.

همچنین کاوسی کارشناس مجتع پردیس گالیکش نیز در این گردهمایی گفت: همه هدف ما در مجموعه بهزیستی استفاده از توانایی ها و قابلیت های خود معلولین و یا خانواده های آنان بمنظور اشتغالزایی و کسب درآمد و فراهم ساختن آسایش و آرامش زندگی معلولان و والدین آنهاست.

لازم به ذکر است دراین جلسه بهرز تمکی دهیار صادق آباد از تشکیل صندوقی توسط مددجویا خبر داد و افزود:مددجویان با جهت سرمایه گذاری اولیه خود اقدام به پس انداز ماهانه 10هزار تومان به ازای هر مددجو نمودند. و مقرر شد پس از جمع آوری این مبالغ و تشکیل جلسات متعدد، اعضاء نسبت به نحوه سوددهی این سهام اقدام به مشارکت در طرحهای مختلف کنند.

 

 انجمن معلولین و مددجویان بهزیستی صادق آبادی تشکیل شد

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .