عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » افتتاح کانون روستایی جمعیت هلال احمر در روستای محمدآبادکتول


افتتاح کانون روستایی جمعیت هلال احمر در روستای محمدآبادکتول

افتتاح کانون روستایی جمعیت هلال احمر در روستای محمدآبادکتول

 کانون روستایی جمعیت هلال احمر  با حضور معاون امور داوطلبان جمعیت هلال احمر استان گلستان  در روستای محمدآبادکتول افتتاح شد.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان علی آبادکتول گفت : به منظور استفاده از ظرفیت اجتماعی و با هدف گسترش فعالیت های مردم نهاد جمعیت هلال احمر (از مردم و برای مردم) کانون روستایی جمعیت هلال احمر در روستای محمدآبادکتول افتتاح گردید.

رضا حاجیلری گفت : هدف از افتتاح این کانون استفاده از ظرفیت های اجتماعی و مردمی در فعالیت هایی از قبیل آموزش خودامدادی و دگر امدادی و تشکیل تیم های امداد و نجات جهت مقابله با حوادث و بلایا، حلقه اتصال توان توانمندان و نیاز نیازمندان و فعالیت های فرهنگی و اجتماعی در حوزه جوانان دانستند و گفتند ان شاءا... با توجه به ظرفیت موجود در روستای محمدآبادکتول بتوانیم گامی بلند را در حوزه فعالیت هلال احمر که همان داوطلب محوری است برداریم.

لازم به ذکر است روستای محمدآباد کتول یکی از روستاهای حادثه خیز بخش کمالان شهرستان علی آبادکتول میباشد که فعالیت تیم های روستایی آن همزمان با افتتاح کانکس مدیریت بحران و اجرای مانور امدادرسانی روستا از سالهای قبل به صورت برنامه ریزی شده و مدون در حال اجرا بوده و منبعد حوزه جوانان و داوطلبان نیز فعالیت های گسترده تری را در این روستا انجام خواهند داد.


تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .