عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » بازديد فرماندار شهرستان آزادشهر به همراه بخشدار مرکزی از روستای مرزبن


بازديد فرماندار شهرستان آزادشهر به همراه بخشدار مرکزی از روستای مرزبن

 

ظهر امروز پنج شنبه 10 مرداد ماه، سید رسول حسینی فرماندار شهرستان آزادشهر به همراه محمودرضا پژوهش بخشدار مرکزی با حضور در روستای مرزبن از نزدیک در جریان مشکلات این روستا قرار گرفت.
به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آزادشهر؛ حسینی فرماندار آزادشهر در حاشیه این بازدید گفت: يكي از ويژگي هاي اصلي اين انقلاب ارتباط مستقيم مردم و مسئولان همين ويژگي عامل رشد، پيشرفت، بالندگي و تداوم انقلاب به شمار مي رود.

 

وي تصريح كرد: حضور مسئولان در ميان مردم يك وظيفه است كه بايد به نحو احسن به انجام برسد هر چند نمي توانيم تمامي مشكلات را برطرف كنيم ولي از هيچ كوششي در رفع مشكلات مردم دريغ نكرده و توجه و رسيدگي به حال مردم را وظيفه خود ميدانيم.

فرماندار آزادشهر در ادامه با بيان اين كه هدف ما ايجاد بسترهاي مناسبت به منظور ماندگاري مردم بويژه نسل جوان در روستا هاست افزود: با مهاجرت به شهرها علاوه بر ايجاد حاشيه نشيني در شهرها، مشكلات عديده اي براي آنان ايجاد ميشود.

وی افزود: عمره مشکلات روستای مرزبن اجرای طرح هادی، تعریض و آسفالت معابر، تامین آب شرب سالم و بهداشتی و تعویض ستون های برق و ترانس های فشار قوی در راستای افزایش ولتاژ برق در فصل تابستان است که با یک برنامه ریزی دقیق سعی در رفع این نیازمندی ها داریم.


ارسال کننده خبر : فرمانداری مینودشت
تأیید کننده خبر : کارشناس3
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : آزادشهر
  • بازدید : 593
  • کد خبر : 63960